חדשות בארץ

הבת שניצלה בפיגוע ספדה: "הילדים שלי יידעו איזו אמא לביאה הייתה לי"

בת שבע ניגרי הי"ד הובאה אמש למנוחות. בתה בת ה-12, שהייתה ברכב שנפגע מירי המחבלים והיא עצמה לא נפצעה, העידה: "התקשרתי למד"א 'ירו עלינו בואו מהר'. נלחצתי, הקול שלי רעד. כולם טיפלו בך והחזירו לך על כל הטוב שעשית לכולם"

(צילומים: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילומים: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

שני המחבלים שביצעו את הפיגוע אתמול בצומת הכבשים נעצרו היום (שלישי) לפנות בוקר על ידי כוחות הביטחון. הנשק ששימש אותם נתפס ברשותם.

בבית העלמין בכפר עציון הובאה אמש למנוחות בת שבע ניגרי הי"ד, שנרצחה בפיגוע הירי. שיראל, בתה בת ה-12, הייתה ברכב שנפגע מירי המחבלים. הילדה חשפה בהספדה מעט ממה שעבר עליה בשניות הראשונות לאחר הפיגוע: "יצאנו לירושלים להיפגש עם בנות דודות, להכין את הגן שלך. עלינו לרכב עם אריה ופתאום שמענו שלוש יריות. החלונות היו שבורים לגמרי ואת כבר לא היית ערה. התקשרתי למד"א 'ירו עלינו בואו מהר'. נלחצתי, הקול שלי רעד. כולם טיפלו בך והחזירו לך על כל הטוב שעשית לכולם".

בדברי ההספד שנשאה ריגשה שיראל את מאות הנוכחים בהלוויה: "אמא, אני רוצה לתת לך חיבוק פעם אחרונה. אני מתגעגעת אלייך ותמיד אתגעגע אלייך. את תמיד בתוך הלב שלי. אני יודעת שאת שומרת עליי, גם כשאני לא יכולה לראות אותך. תמיד שמרת עליי, ועכשיו אני בטוחה יותר. את היית הבן אדם הכי שמח שאני מכירה. תמיד אמרת שהלב שלך רחב ופתוח לכולם. אני מבקשת ממך, אמא, שתשמרי עליי, על אבא על כולנו. אל תעזבי אותי. אני מקנאה בכל המלאכים שזכו בך למעלה בשמיים".

אלי, בעלה של בת שבע, אמר בהספד שנשא: "אהובה שלי, איך אפשר להמשיך עכשיו? אני מתגעגע אלייך, כל כך אוהב אותך. אני יודע שאת במקום טוב. תשמרי עלינו מלמעלה ועל הילדים שלנו. תמיד הקפדנו להגיד לילדים שאבא ואמא אחד. את אשת חסד. אני מודה לך על 18 שנים של אהבה. אוהב אותך תמיד".

תגיות:פיגועהר חברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה