חדשות בארץ

עצוב: אחרי בר כלף ז"ל - חייל נוסף שם קץ לחייו בגלל בעיות נפשיות

אחרי בר כלף - חייל נוסף שם קץ לחייו בגלל בעיות נפשיות. משרד הביטחון בתגובה: "משתתפים בצער המשפחה. אושר לו טיפול נפשי במימון האגף"

אא

יממה אחרי הטרגדיה של החייל לשעבר בר כלף שלא הוכר על ידי משרד הביטחון - לוחם לשעבר בחטיבת כפיר בשם אור דוניו בן ה-30, שם קץ לחייו. 

ממש כמו בר שסבל מבעיות על רקע נפשי וביקש ממשרד הביטחון להכיר בו כנכה צה"ל, גם דוניו הגיש בקשה זהה בעקבות פוסט טראומה שעבר, אך זמן ההמתנה לתגובה ממשרד הביטחון התארך, עד שהוא התעייף מלחכות לנס שלא הגיע. 

הוריו של דוניו סיפרו בתקשורת כי האירוע שעליו ביקש ממשרד הביטחון להכיר בו כהלום קרב היה חטיפת שלושת הנערים - יעקב נפתלי פרנקל, גיל-עד שעאר ואייל יפרח ז"ל. חטיבת כפיר יצאה אז בשנת 2014 למבצע 'שובו אחים', ובו השתתף גם דוניו. 

אור הגיש את הבקשה לפני 10 חודשים, והתבייש לפנות לחבריו ומפקדיו כדי לאסוף מהם עדויות. "הוא התבייש לדבר על זה", אומרים הוריו. 

ממשרד הביטחון שלחו תנחומים על מותו ומסרו כי "עם היוודע האירוע, נציגי האגף יצרו קשר עם המשפחה. אור ז"ל פנה לפני כעשרה חודשים בבקשה להכרה כנכה צה"ל, ומי עם הגשת הבקשה אושר לו טיפול נפשי על ידי מטפלת פרטית אותה בחר, במימון האגף. לאור בקשתו של אור ז"ל שלא לפנות למפקדיו מהשירות הצבאי ובהיעדר תיעוד, משך זמן הטיפול בבקשתו התארך מהרגיל ומפאת צנעת הפרט, לא נרחיב מעבר לכך".

תגיות:מוותבעיות נפשיותעצובחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה