חדשות בעולם

מקומם: תייר התבקש לשלם 8 שקלים על חיתוך הכריך לשניים

בעלי בר איטלקי, שגבה את הסכום, הסביר: "אם לקוח מבקש להכין שני טוסטים, אני צריך להשתמש בשתי צלחות, שתי מפיות ולשאת את זה אל השולחן בשתי הידיים"

  • כ"ג אב התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

פעמים רבות, כשאנשים מטיילים בעולם, הם נתקלים ב"פערי תרבות". הם נדרשים לקיים מנהגים שונים או להיתקל בביורוקרטיה שהם לא מכירים מארצם ולעתים – גם נעקצים, בין אם במחירי המוניות או במסעדות, על רקע העובדה שהם לא ממש מכירים את הנהלים והמחירים במדינה הזרה.

המקרה הבא, שנרשם באיטליה, היה חריג בכל קנה מידה. תייר התבקש לשלם עבור חיתוך הכריך שלו, ולא סתם לשלם – מדובר בעמלה של 2 יורו (כשמונה שקלים). הסיפור התרחש באזור אגם קומו שבאיטליה, כשלקוח מצא בקבלה חיוב על חיתוך הכריך שהזמין. הוא עשה זאת כדי לחלוק את הסנדוויץ' עם בת זוגו. הוא לא היה מתבקש לשלם אם היה עושה זאת עם הידיים או מבקש סכין חד פעמית לחיתוך.

הקבלה שהעלה לרשתות מראה כי הופקה בתאריך 18 ביוני השנה במקום בשם "בר פייס" שהוסיף את עלות חיתוך הכריך תחת הסעיף "מחולק לשניים". הכריך עצמו (טוסט צמחוני) עלה 7.5 אירו, כלומר משהו באזור 30 שקלים, ואליו התבקש להוסיף עוד כסף עבור החיתוך.

"אם לקוח מבקש ממני להבין שתי מנות טוסט, אני צריך להשתמש בשתי צלחות, שתי מפיות ולשאת את זה אל השולחן בשתי הידיים", הגיב הבעלים ל"דיילי סטאר". "זה נכון שהלקוח תמיד צודק, אבל יהיה הוגן לומר גם שלבקשות 'אקסטרה' יש עלויות".

על פי הדיווח, הלקוח היה תייר בריטי. "זה מעולם לא קרה לי באף אחד מהמקומות שבהם ביקרתי בעולם", כתב.

תגיות:איטליהתיירכריך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה