חדשות בארץ

הבלוגר הסעודי: "ערוץ 14 היחיד שרוצה שלום. תמשיכו ככה"

מוחמד סעוד התראיין בנוגע להסכם הנורמליזציה המתקרב עם סעודיה ואמר: "ראיתי את הדגל של סעודיה בערוץ 14. אני לא רוצה לשמוע ערוצים אחרים שעושים בלגן כמו אלג'זירה"

  • כ"ג אב התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בדרך להסכם ההיסטורי עם סעודיה, הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד התראיין אמש (רביעי) לערוץ 14 אצל העיתונאי שמעון ריקלין. הוא סיפר על אהדתו לישראל ולערוץ 14. הבלוגר, שעוקב אחרי המתרחש בישראל, התייחס גם לתקשורת המקומית.

"אני מקווה שיגיע שלום ואני כאן ואני רק לשלום", אמר. "אני רוצה להגיד לך תודה רבה, ראיתי את הדגל של סעודיה בערוץ 14. זה הערוץ היחיד שרוצה שלום. אני לא רוצה לשמוע ערוצים אחרים שעושים בלגן כמו אלג'זירה. אני גאה בכם ותמשיכו ככה".

כזכור, אתמול התברר שארה"ב וסעודיה הגיעו להסכמות על קווי המתאר בנוגע להכרה בישראל, זאת בתמורה לוויתורים בצד הישראלי עבור הפלסטינים – כך לפחות לפי הוול סטריט ג'ורנל. בדיווח צוטטו גורמים בממשל האמריקני שהביעו "אופטימיות זהירה" שניתן יהיה להשלים את ההסכם תוך זמן קצר של תשעה עד 12 חודשים.

הדיווח על נורמליזציה קרובה עם סעודיה הוביל לכך ששער הדולר פחת לעומת השקל, אחרי שכבר חצה את רף ה-3.7. שערו היציג נקבע על 3.689 שקל לדולר.

תגיות:מוחמד סעודערוץ 14

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה