בריאות ותזונה

המאמן מבטיח: זה הטריק שבעזרתו תוכלו לאכול פסטה בדיאטה - ועדיין לרדת במשקל

האם אפשר לאכול פסטה ותפוחי אדמה בדיאטה, ולהמשיך לרזות? מאמן כושר אמריקני מבטיח שכן

אא

האם אפשר לאכול פסטה בדיאטה, ובכל זאת לשמור על התוצאות שהשגנו? מסתבר שכן. מאמן אישי בשם ניק מיטשל גרם לסערה רבתי ברשת, עם טיעון שיהיה גם לכם קשה לשמוע ולקבל: הפחמימות בדיאטה הן לא 'אאוט' לגמרי. 

יש גם יש דרך לאכול פחמימות ולהמשיך לרזות, והיא לדברי מיטשל, קלה משחשבתם. "אם תעשו את זה בדרך שלי, אתם תראו איך אתם ממשיכים להשיל ממשקל גופכם, גם אם זה נראה לכם הכי הזוי שיכול להיות", הוא מבטיח ואומר שהסוד תלוי ב... אופן האכילה של הדברים הללו, ולא, לא בסוג הרוטב שבו בחרתם. 

"אם תאכלו את הפסטה קרה ממש, הערך הגליקמי שבהן יירד, ואתם תוכלו ליהנות מהם גם בדיאטה", הוא אומר. אמנם לאכול פסטה קרה זה לא הכי טעים, אבל יש אנשים שיהיו מוכנים לשקול את זה, במידה והם יידעו מראש שאכילת הפסטה תעצור את החשק שלהם לסוכרים ונשנושים אחרים. עוד מוסיף מיטשל ואומר כי בדרך זו ניתן לצרוך גם תפוחי אדמה, בצורה של סלט קר עם כל מה שאתם אוהבים בפנים, בהנחה שהוא לא מתוק. 

"אל תתחילו להשתגע עם דבש בתוך הסלט", הוא מדגיש. "הפיתרון הזה בא לעורר אתכם להבין שגם פחמימות הן לא מילה 'גסה' כשמדובר בדיאטות, ושאפשר ואפילו רצוי לשלב אותן, באופן שמותר".

תגיות:דיאטהפסטהטריק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה