חדשות בארץ

אלמנתו של הנרצח בפיגוע: "בעל מדהים, מקווה שאני והבנות נצליח לעבור את זה"

משפחתו של סייר הביטחון שנרצח אמש, חן אמיר הי"ד, ספדו לו הבוקר. אביו: "תמיד עזר לכולם, תמיד עזר לי". אלמנתו הוסיפה: "לא היה לי ספק שהוא יהיה הראשון לחתור למגע"

  • י"ט אב התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

(עדכון 15:41)

בני משפחתו של חן אמיר הי"ד, סייר הביטחון שנרצח אמש (שבת) בפיגוע בתל אביב, ספדו לו הבוקר. אביו, שבאתי אמיר, אמר: "הוא היה טוב, תמיד עוזר לכולם. יש לי שני ילדים בשבילי הוא תמיד היה מלאך תמיד עזר לי". עוד סיפר אביו כי בנו היה אצלו שעות לפני הפיגוע עם בנותיו: "לא ציפיתי לזה. הוא היה פה עד שעה שלוש וחצי כשיצא, בשעה שבע כבר לא היה בן החיים. הילדות שלו כל כך אהבו אותו, הוא בא אלינו כדי לאפשר לאישתו ללמוד למבחנים".

משפחתו החליטה כי אמיר הי"ד יובא למנוחות היום אחר הצהריים בקיבוץ רעים, שם גרים הוריו ושם גדל והתחנך.

אלמנתו של חן, ורד אסייג אמיר, אמרה: "הוא יצא מהבית חצי שעה לפני הפיגוע. המנהל שלו התקשר אליי ואמר לי שהוא נפצע ושיש ניידת בדרך אליי לקחת אותי לאיכילוב - שם כבר הודיעו לנו. הוא היה בעל מדהים, בן מקסים ואבא נפלא, אני מקווה שאני והבנות שהוא כל כך אהב נצליח לעבור את זה. לא היה לי ספק שהוא יהיה הראשון לחתור למגע, גם בפיגועים אחרים הוא תמיד היה הראשון לרוץ ולחפש למי אפשר לעזור".

על פי חדשות 12, בספטמבר 2017 הצטרף אמיר, לצוות האופנועים בסיירת הביטחון העירונית. הוא גדל בקיבוץ רעים שבעוטף עזה ושירת כלוחם. בהכשרתו הוא היה מכונאי אופנועים וגם מדריך ירי.

"חן היה חבר קרוב ואישי שלי ושל כלל חברי הצוות, והיחידה. הוא היה אהוב בקרב חברי האגף כולו. תמיד נרתם, סייע וחיפש את אלה שצריכים את עזרתו, תמיד הושיט יד", כתב חנן פרץ, מפקד היחידה. "כחלק מהקמת יחידת אופנועים חן שודרג בדרגתו (9) ואף קיבל "קביעות" על פועלו בשורותינו. חן אהב את העבודה וגם לאחר שנפצע לאחרונה מתאונת אופנוע הוא עשה הכל בכדי לחזור לרכב ביננו כמה שיותר מהר".

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, כתב בפייסבוק: "הלב נשבר. חן אמיר, סייר סל"ע שלנו, נהרג בעת מילוי תפקידו. ערנותם, גבורתם ואומץ ליבם של שני הסיירים שחשדו במחבל וחתרו למגע לא יישכח. תנחומיי הכנים למשפחתו של חן. העירייה תעמוד לצידכם ככל שיידרש".

תגיות:פיגועתל אביבחן אמיר הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה