חדשות בארץ

שרה נתניהו: "הצבת מצלמות בגני ילדים – צעד הכרחי לשלום ילדינו"

רעיית ראש הממשלה נפגשה עם נציגות עמותת "מטה המאבק למען הילדים" הפועלות למיגור האלימות במעונות ובגנים: "החשיבות של המצלמות היא בעצם היותן עדות חיה וגורם הרתעתי"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

על רקע ריבוי מקרי התעללויות בגני ילדים והמאבק למיגור התופעה, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, קיימה אמש (רביעי) פגישה מיוחדת עם נציגות עמותת "מטה המאבק למען הילדים",  שפועלות למיגור תופעת האלימות כלפי ילדים וילדות במעונות ובגנים.

נציגות העמותה, שחוו על בשר ילדיהן מקרים קשים, גוללו בפני נתניהו, המשמשת כפסיכולוגית ילדים, את סיפוריהן האישיים. הן חשפו את ההתמודדות וההשלכות, וכן את נקודת מבטן באשר לצעדים הנדרשים למיגור התופעה.

נתניהו והאימהות הדגישו בשיחה, כי רובן הגדול של נשות צוות החינוך במעונות ובגנים הן נשים מסורות המשקיעות בחינוך, אך יש לטפל במיעוט שמסכן ופוגע בכולם.

נתניהו אמרה בתום המפגש: "אנחנו הולכות לקראת דרך ארוכה למניעת התעללות בגני הילדים מגילאי לידה עד 6. החשיבות של המצלמות היא בעצם היותן עדות חיה וגורם הרתעתי. באמצעותן ניתן לחסוך חקירות טראומטיות מילד שלא תמיד יכול לבטא את המעשה".

"ילדים הם חסרי ישע, ולא תמיד יש להם את היכולות הוורבליות להתבטא או שלא תמיד מאמינים להם. צריך הוכחות, ומצלמות זה הכלי הראשון וההכרחי". הוסיפה נתניהו.

מנהלת עמותת מטה המאבק, אלונה דניאל, סיכמה: "גילינו שיש לנו אוזן קשבת ותמיכה חשובה. כמי שעובדת כפסיכולוגית חינוכית מומחית, היא הכירה את הנושא לעומקו והביעה נכונות גדולה לעזור. תיקון חוק המצלמות הוא צעד חשוב ביותר למיגור תופעת האלימות, ואנחנו, יחד עם עשרות אלפי הורים, מברכים ומודים לה על היענותה לסייע לנו להגיע למטרה".

תגיות:שרה נתניהואלימותגני ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה