חדשות בארץ

כוחות מג"ב פשטו על בית המחבל: פרטים חדשים על הפיגוע במעלה אדומים

פרטים חדשים על פיגוע הירי במעלה אדומים בו נפצעו שישה בני אדם, שניים מהם באורח קשה

זירת הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

שעות לאחר הפיגוע אתמול (שלישי) במעלה אדומים, פשטו לוחמי מג"ב על ביתו של המחבל מוהנד מזארעה בכפר אל-עיזריה, ועצרו שניים מאחיו, צעירים בשנות ה-20 לחייהם. 

המחבל, שעבד במתנ"ס במעלה אדומים, התלונן אתמול שאינו חש בטוב, וביקש לחזור לביתו באל-עיזריה הסמוכה. מי שהעניק לו טרמפ, מבלי שידע על כוונותיו, הוא צביקה כהן שנפצע בפיגוע לפני שבע שנים. בביתו בכפר הצטייד המחבל בנשק, וחזר למעלה אדומים כדי לבצע את פיגוע הירי. 

כהן, שמתנדב במתנ"ס, נפצע כאמור בעצמו באורח אנוש מגרזן בפיגוע לפני שבע שנים בקניון בעיר, מה שהציף אצלו טראומות מהעבר. 

אביו של המחבל, שמועסק 25 שנה בעיריית מעלה אדומים, ביקש שיקבלו לעבודה גם את בנו. בעירייה, ששוקלת מחדש את סוגיית העסקתם של עובדים מיישובי האזור, נערכים לפיטוריו.

סגן ראש העיר מעלה אדומים, גיא יפרח, מסר לאחר הפיגוע, כי לא תותר כניסת עובדים לעיר "עד להודעה חדשה", ותכונס הערכת מצב בעקבות הפיגוע: "כולנו תפילה לרפואת הפצועים. נתכנס עם כלל גורמי הביטחון להערכת מצב. כרגע אין כניסת עובדים לעיר עד להודעה חדשה, וכל אתרי הבנייה בעיר פונו מיידית".

בפיגוע נפצעו שישה בני אדם, שלושה מהם פונו לבית החולים שערי צדק, שניים מהם אב ובנו. הבן הגיע במצב קל ושוחרר עד הערב. האב והפצוע הנוסף במצב קשה, אולם לא נשקפת סכנה לחייהם. בבית החולים הדסה הר הצופים מאושפזים עוד שלושה פצועים, ביניהם נער בן 14, כולם עם פציעות ירי בפלג גופם העליון והם בהכרה מלאה.

תגיות:פיגוע ירימעלה אדומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה