חדשות בארץ

כתב אישום נגד מחבלת: הצטיידה בסכין קצבים וניסתה לדקור אנשי ביטחון ברכבת הקלה

סמירה חרבאווי, תושבת ירושלים, הגיעה לתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת במטרה לבצע פיגוע. מאבטח נטרל אותה בירי. בעבר ניסתה לבצע פיגוע דומה, נעצרה, ושוחררה על ידי בית המשפט

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון), לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד סמירה חרבאווי, תושבת ירושלים בת 53, בגין ניסיון לבצע פיגוע דקירה בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת לפני כשבועיים.

על פי כתב האישום, הנאשמת החליטה לבצע פיגוע חבלני נגד כוחות הביטחון, ולשם כך יצאה מביתה בשכונת פסגת זאב בעיר, נסעה באמצעות הרכבת הקלה לכיוון שער שכם, זאת לאחר שהצטיידה בסכין קצבים.

כשהגיעה הנאשמת לתחנת רכבת הקלה בגבעת התחמושת היא עמדה במקום מספר דקות. התנהגותה עוררה את חשדו של אזרח, שפנה למאבטח הרכבת הקלה והסב את תשומת ליבו.

המאבטח פנה אל חרבאווי וביקש לערוך חיפוש בתיקה. אז פתחה הנאשמת את התיק שבידה, שלפה מתוכו את הסכין והניפה אותו לעברו של המאבטח. זה ביקש ממנה לזרוק את הסכין, ומשלא עשתה כך והתקדמה לעברו, ירה המאבטח ברגלה של המחבלת.

בכתב האישום נטען כי מספר חודשים קודם, ניסתה חרבאווי לבצע פיגוע דומה באותו מקום. גם אז העלתה התנהגותה את חשדם של מאבטחי הרכבת הקלה. בשל כך הם פנו אליה וביקשו ממנה להתלוות אליהם. הנאשמת לא הגיבה לבקשת המאבטחים, דבר שהגביר את חשדם. הם ביקשו ממנה למסור להם את התיק שבידה, אך היא סירבה. המאבטחים לקחו מידה את התיק ומצאו בו סכין קצבים. חרבאווי נחקרה אך שוחררה על ידי בית המשפט, שהתרשם כי היא סובלת מבעיה נפשית.

כתב האישום שהוגש כעת מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של מעשה טרור, עם כוונה לבצע חבלה בכוונה מחמירה, והחזקת סכין.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

תגיות:מחבלתהרכבת הקלהכתם אישום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה