מעניין

הביצים נשברות בדרך מהקרטון למקרר? כך תמנעו את זה

חצי קרטון ביצים נשבר ונופל? מסתבר שזה תלוי בדרך בה אתם מרוקנים את קרטון הביצים למקרר

אא

מקושקשת, חביתה, עין או ביצה קשה – לא משנה איך אתם אוהבים את הביצה שלכם, ביצים הן עדיין מוצר צריכה בסיסי בכל בית ישראלי ואין דבר מבאס יותר מביצים שנשברו בתבנית הקרטון בדרך למקרר. מסתבר שזה תלוי בדרך בה אתם מרוקנים את קרטון הביצים למקרר.

שאלה שעלתה ברשת החברתית טוויטר גררה תגובות רבות. "כיצד אתם מרוקנים את קרטון הביצים שלכם – מימין לשמאל או משמאל לימין?", שאלו, ורוב הגולשים ענו:  "משמאל לימין, ואז חצי קרטון פשוט נופל ונשבר", אך היה מי שהסביר: "כל פעם קצת מכל צד כדי לאזן את המשקל. אין דרך הגיונית אחרת".

לדיון התקבלו למעלה מ-400 תגובות, עד שלבסוף ענה מומחה אחד: "מבחוץ לאמצע זו הדרך האולטימטיבית. כך משקל הביצים מתחלק באופן שווה והתבנית לא תיפול".

זו אינה הפעם הראשונה ששאלה מסוג זה עולה לדיון ברשת. ערוץ יו טיוב פופולרי הציג בעבר את כל השיטות הטובות ביותר לריקון תבנית ביצים בצורה שתמנע את שבירתן בדרך למקרר.

הדרך היעילה ביותר הייתה חלוקה שווה בין הפינות, מה ששמר על איזון אחיד של הקרטון. כלומר, לקחת ביצה אחת מכל צד בכל פעם ולהניח במקרר עד שמגיעים למרכז ומסיימים. שיטה נוספת הייתה לאחוז בקרטון הביצים בצורה אלכסונית השומרת על פיזור שווה של המשקל.

תגיות:ביציםקרטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה