בריאות ותזונה

מהו שמן הפלא שאתם (כנראה) לא משתמשים בו?

יש לו יתרונות בריאותיים מדהימים, והוא יכול לחולל פלאים בעור הפנים שלכם אם רק תתנו לו. אף על פי שהוא נחשב לשמן היקר ביותר העולם – עלותו סבירה למדי, ואחרי שתקראו עליו תרצו להחזיק אותו בבית באופן קבוע. הכירו את שמן הארגן, הכוכב (הלא מספיק מוערך) של עולם הבריאות

אא

אם תחפשו בגוגל "שמן ארגן", תגיעו לאלפי תוצאות מפתיעות. מדובר בשמן איכותי שנמכר בכל חנות טבע, וניתן בנקל להזמין אותו מאתרי בריאות בחו"ל (ובדרך כלל גם במחיר זול יותר). יחד עם זאת, לא הרבה מכירים את השימושים של השמן הפלאי, וכמובן לא מודעים ליתרונות הרבים שלו.

אמנם שמן הארגן נחשב לשמן היקר בעולם, אך אם נסתכל עליו בהשוואה למוצרי קוסמטיקה נפוצים שעולים לעיתים מאות ואף אלפי שקלים בשימוש תדיר, נמצא שעלותו סבירה למדי ביחס לתועלת המדהימה שבו. לא לחינם מכונה השמן במרוקו: "שמן החיים".

בארץ הוא מוכר יותר בתור "שמן מרוקאי", ואכן, מקורו במרוקו, שם הוא מיוצר בשיטות מסורתיות שכוללות כתישה ידנית. כיום השמן מופק גם בארץ, ויתרונותיו הבריאותיים נבדקים על ידי חוקרים ברחבי העולם. אלו חלק מהם:

1. קל לספיגה – שמן הארגן נספג בקלות, נעים מאוד על העור, אינו חוסם נקבוביות ולא משאיר תחושה כבדה.

2. עשיר בוויטמין E שמן הארגן מלא בוויטמין הנחשק, וכתוצאה מכך מפחית קמטים, מזין את העור ואפילו מפחית פיגמנטציה.

3. טוב לקרקפת ולשיער – עיסוי של כמה טיפות על קרקפת יבשה ומגרדת יביא להקלה מיידית, וכן לצמיחת שיער וחיזוק השורשים. מוצרי טיפוח רבים לשיער משלבים את שמן הארגן שמכיל נוגדי חמצון עוצמתיים. שמן הארגן מחזק את שורש השערה, מצפה אותה בשכבת ברק טבעית ואף מאחה קצוות מפוצלים.

4. אנטי דלקתי – החומרים הפעילים בשמן הארגן מסייעים במניעת דלקות בעור. כיוון שהשמן מכיל כמות גבוהה של נוגדי חמצון, וכן חומצות אומגה 3,6,9 הוא נחשב כשמן שמחזק את המערכת החיסונית של הגוף, ומסייע באיזון לחץ דם ובהורדת כולסטרול.

5. מעולה למחלות עור – במרוקו מוכר השמן כמרפא לאקזמה, כוויות, שפשפות, תפרחת חיתולים, מניעת סימני מתיחה ואפילו טיפול בצלקות.

תגיות:שמן ארגןבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה