סלבס בהתחזקות

יהורם גאון התרגש: "זה היה רגע של קדושה, מזוכך וטהור"

הזמר התרגש בעקבות סיפור של אחד מחברי הכנסת על הלוחם דוד יהודה יצחק הי"ד ש"כאשר הצוות שהה בבית בג'נין, בחר לישון על הרצפה ולא על מיטה של דיירי הבית"

  • כ"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)(צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)
אא

אחרי שהביע מספר פעמים את דעתו על הקרע העמוק בעם ישראל, הזמר יהורם גאון פרסם פוסט לעוקביו, בו הוא מספר כי התרגש דווקא מנאום על דוכן הכנסת.

"הייתי מרותק לטלוויזיה, ביום ההצבעה על קריאה ראשונה של אתם יודעים כבר איזה", הוא כותב, "לא רוצה לפרט, כדי לא להתחיל ויכוח, ולפי שמו של כל נואם ידעתי כבר מה יאמר, עד שנצץ רגע חסד שלא היה שייך להמולה המכוערת, רגע של קדושה, רגע מזוכך וטהור", הוא כותב. "פתאום, הפכה המליאה המתלהמת היכל קודש, טרופר החזיר את כולנו מן המדבר לארץ ישראל 'היפה והנשכחת' והפך את כולנו בדבריו מ'ערב רב' לעם אחד".

אז מה כל כך ריגש אותו? לאו דווקא אמירה פוליטית, אלא בעיקר סיפור על החייל דוד יהודה יצחק הי"ד. טרופר שיתף את ביקור הניחומים בביתו של הלוחם שנפל במבצע בג'נין. "הוריו של דוד סיפרו, שכאשר הצוות שהה בבית בג'נין, דוד בחר לישון על הרצפה ולא על מיטה של דיירי הבית, הם נלחמו באויבים בעוז ובאומץ אך הקפידו לשמור על כבודם וחייהם של מי שאינם מעורבים", ציטט גאון את דברי חבר הכנסת. "תודה לחילי טרופר שהרשה לי לקרוא את דבריו", סיים.

לפני כשלושה שבועות זעם גאון על הישראלים שמפגינים בחו"ל נגד נציגי מדינת ישראל. "הם הבושה, הם ה'מחריבים מבית", כתב אז. "לדאבון לב, כיהודים אנחנו מכירים כבר מזמן את התופעה של ה'מחריבים מבית', כמו המרגלים ששלח משה לתור את הארץ. שישמיצו את ארצם בארצם!".

 

 

תגיות:יהורם גאוןסלבס בהתחזקותדוד יהודה יצחק הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה