חדשות בארץ

עם חניתות ואבנים: ערבים ישראלים נאשמים בניסיון לפגוע ביהודים בנגב

השב"כ ומשטרת מרחב הנגב עצרו שני תושבי הפזורה הבדואית, שפעלו בכביש 25 כדי לפגוע בנהגים יהודים. כתב האישום שהוגש נגדם מייחס להם עבירות של מעשי טרור על רקע גזעני

רכב שנפגע (קרדיט: משטרת ישראל)רכב שנפגע (קרדיט: משטרת ישראל)
אא

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי), לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד שני צעירים תושבי הפזורה הבדואית שבנגב, הנאשמים בעבירות של מעשה טרור על רקע גזעני.

השניים נעצרו בתום פעילות משותפת לשב"כ ולמשטרת מרחב הנגב, בעקבות מידע כי יידו אבנים, זיקוקין ואף חניתות מאולתרות, לעבר כלי רכב שנסעו בכבישי הדרום, כשסברו שהרכב שייך ליהודים.

החקירה החלה לאחר שבמהלך החודש שעבר אירעו מספר מקרי יידוי אבנים לעבר רכבים בצומת נבטים על כביש 25, אשר גרמו לפגיעה בכלי רכב אשר נסעו בציר הנסיעה, ואך בנס לא גרמו לפגיעות בנפש.

ממצאי החקירה העלו כי אחד מהשניים הינו וליד אלחמידי, בן 18, בעל רקע ביטחוני בעברו. מחקירתם של השניים עלה כי ביצעו הבחנה בין סוגי הרכבים, ופעלו כנקמה על פעילות אכיפה שביצעה משטרת ישראל בפזורה בה הם מתגוררים.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד בנסיבות מחמירות ממניע גזעני, ניסיון לחבלה במזיד בנסיבות מחמירות ממניע גזעני.

בחודשים האחרונים הוגשו מספר כתבי אישום נגד צעירים תושבי הפזורה, שפעלו בדרך דומה כדי לפגוע ביהודים שנעים בכבישי הנגב.

תגיות:נגבנסיון פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה