חדשות בארץ

הסתה בוטה מצד בכיר באקדמיה: "צריך להדביר את בן גביר וסוכות"

פרופסור עמירם גולדבלום, ממייסדי שלום עכשיו, תקף בחריפות בדף הפייסבוק שלו את השר לביטחון לאומי, ואת חברי הכנסת סוכות וקרויזר. סוכות: "ההסתה שאנו עדים לה ברשתות חוצה את הקווים"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

פרופסור עמירם גולדבלום, פרופסור אמריטוס במחלקה לחומרי טבע בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, וממייסדי שלום עכשיו, פרסם היום (רביעי) פוסטים בוטים בחריפותם נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, וחברי הכנסת יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) וצבי סוכות (הציונות הדתית).

על סוכות כתב גולדבלום: "צבי סוכות, אחד מאויבי המדינה שצריך להדביר. לא אח, לא קרוב, נבל כהניסטי ותומך מפלגת הג'נוסייד לפלסטינים, הציונות הדתית. אני עם הפלסטינים נגד הנבל הזה, ומקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו".

בהמשך העלה גולדבלום פוסט נגד בן גביר, אותו כינה "פושע": "הוא מאיים על היועצת המשפטית כאילו שהיא בעלת חנות פלסטינית בחברון, שהוא וחבריו נהגו לתקוף באלימות. אותו צריך להדביר, ואם לא אנחנו, שמישהו אחר ידאג לזה".

לבסוף, פרסם הפרופסור פוסט נוסף, בו תקף את קרויזר, שנבחר היום לייצג את הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים: "הנה המועמד היום של הקואליציה לוועדה לבחירת שופטים, יצחק קרויזר, כהניסט שגדל על ברכי משפחת כהניסטים. הוא מורח אותנו בראיונות בדרישות לבחור שופטים 'ציוניים'. קרויזר שייך לעם אחר, לא עם שלי, הוא לא אח ולא קרוב רחוק. אני מתחייב לסרב להישפט לפני כל שופט 'ציוני' לפי קרויזר (חובש כיפה סרוגה ימני או חרדי או שופטת דתיה) שקרויזר ירים את ידו לטובתו".

סוכות הגיב לדבריו של גולדבלום: "מותר לבקר, אסור בשום אופן להסית. ההסתה, שאנו עדים לה ברשתות בזמן האחרון, חוצה את הקווים. זה מתחיל בקריאה של ראשי המחאה ליציאה למרי אזרחי, וממשיך לקריאה לפגיעה בחברי כנסת. כמובן שבין מה שכתב גולדבלום לבין המציאות אין שום קשר. אני קורא לכל הקשת הפוליטית: עצרו את ההסתה עכשיו. מותר להתווכח, צריך לדבר ולהתחשב ואסור להסית".

תגובותיהם של בן גביר וקרויזר טרם התקבלו. מקורבים לשר ציינו כי תישקל הגשת תלונה נגד גולדבלום בגין הסתה, הוצאת דיבה וחשש שדבריו מעודדים פגיעה בחברי הכנסת מהימין.

תגיות:הסתהעמירם גולדבלוםבן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה