חדשות בארץ

"השלכת אבן אל רכב נוסע היא ניסיון לרצח": העיתונאי שנפצע בפיגוע אבנים משחזר

עורך העיתון "בשבע", עמנואל שילה, נפצע באורח קל מיידוי אבנים לעבר מכוניתו: "אפשר רק לדמיין מה היה קורה חלילה אילו האבן הייתה פוגעת לא בלחי אלא כמה סנטימטרים גבוה יותר"

  • ט"ו תמוז התשפ"ג
שילה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)שילה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
אא

טרור האבנים ביהודה ושומרון: עורך העיתון "בשבע", עמנואל שילה, נפצע הלילה (שלישי) מיידוי אבנים לעבר מכוניתו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, ומצבו מוגדר קל.

הבוקר סיפר שילה בפייסבוק על הנס שאירע לו: "בוקר טוב מבית החולים מאיר בכפר סבא. הובאתי לכאן אתמול בלילה באמבולנס. נפצעתי מאבן שמחבל ערבי בן בליעל זרק על המכונית שבה נסענו אשתי ואני, בדרך חזור הביתה משמחת אירוסין של חברים ביצהר".

"אני לא ממש זוכר את הפרטים, אבל אשתי היקרה והאמיצה שנסעה איתי ומלווה אותי כאן אומרת שאמרתי לה שנפגעתי מאבן וחטפתי מכה חזקה, ושהמשכתי לנהוג עד חוות גלעד, לשם הגיעו תחילה כוחות צבא ואחר כך אמבולנס אזרחי מיצהר שפינה אותי לכאן. בהתחלה כאב מאוד. עכשיו פחות. במהלך הלילה עברתי בדיקות. יש חשש לשבר בלסת. מחכים לקבלת החלטות על ידי רופא פה ולסת".

"בסך הכול פציעה קלה ברוך השם. אפשר רק לדמיין מה היה קורה חלילה אילו האבן הייתה פוגעת לא בלחי אלא כמה סנטימטרים גבוה יותר, ברקה או בגולגולת. מעבר לנזק הישיר מפגיעת האבן, זה כמובן היה יכול להסתיים חלילה גם בתאונה קטלנית. ברוך השם הרחמן והמרחם שלא נתננו טרף לשיניהם".

"בשנים האחרונות הרכב שלנו נפגע פעמיים מהשלכת אבנים בכביש 55, פעם כשאני נהגתי ופעם כשבתנו אמונה נהגה. שתי פעמים ניסיון ההתנקשות הזה הסתיים בנזק לרכוש. הפעם זה הגיע לפציעה קלה, שכפסע בינה לבין פגיעה מסוכנת חלילה. השלכת אבנים אל רכב נוסע היא ניסיון לרצח. כך צריך להתייחס אליה", סיכם שילה.

תגיות:עמנואל שילהיידוי אבניםיהודה ושומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה