חדשות בעולם

תעלומה: מטוס מסתורי נמצא ביער ואיש לא יודע איך הגיע לשם

מטוס בואינג 737 ענק ונטוש נמצא באמצע באלי, בסמוך לכביש מהיר, אולם אף אחד מאנשי המקום לא ראה אותו נוחת. אז מה ההשערה של התושבים המקומיים?

  • י' תמוז התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

תעלומה בבאלי: מטוס בואינג 737 ענק ונטוש נמצא באמצע היער. איש מאנשי המקום לא מבין איך המטוס הגיע לשם ולא ראה אותו קודם. המטוס ממוקם ליד מחצבה, בסמוך לכביש מהיר, אולם באינדונזיה אף אחד לא ראה אותו נוחת שם. על פי הדיווח, המטוס שוהה בסמוך לחוף פנדאווה המוכר.

לאחרונה צצו לא מעט תאוריות: המקומיים טוענים כי ייתכן ומטוס הבואינג נחת במקום על ידי איש עסקים עשיר, שרצה להפוך אותו למסעדה, אך לא היה לו די כסף לעשות את זה והוא השאיר את המטוס ונסע. מצד שני, הרשויות באינדונזיה לא מכירות את הסיפור הזה, מה גם שהוא נשמע מוזר - אדם בעל אמצעים יכול להנחית מטוס באמצע יער, אבל לא לממן את פתיחת המסעדה?

המטוס הזה הפר גם את שלוותם של החוקרים והתיירים. הם הגיעו למקום וניסו לחקור את הנסיבות שהובילו אותו ליער השומם, אך איש מהם לא הצליח לענות על כך.

לאחרונה ניסו גורמים במדינה לקשר את זה לתעלומה אחרת - מטוס בואינג 737 נוסף שתקוע בבאלי. הוא נחת ליד סניף של דאנקין דונאטס עוד בשנת 2007, ומאז לא עזב. על פי השמועות במקום, גם הוא היה אמור להפוך לאטרקציה תיירותית בדמות מסעדה מיוחדת.

תגיות:מטוסיערבאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה