חדשות בארץ

נתניהו ביקר את פצועי המבצע בג'נין: "מכים בטרור בעוצמה ובנחישות"

ראש הממשלה ביקר את לוחמי מג"ב וצה"ל המאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה: "בחודשים האחרונים חיסלנו ועצרנו מספר שיא של מחבלים. כך היה גם בפעולה באזור ג'נין"

(קרדיט: קובי גדעון /לע"מ)(קרדיט: קובי גדעון /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בבית החולים רמב"ם בחיפה את לוחמי מג"ב וצה"ל, שנפצעו הבוקר במהלך המבצע בג'נין.

נתניהו שמע ממנכ"ל בית החולים, פרופ' מיקי הלברטל, וממנהל מחלקת הטראומה, ד"ר האני בחוס, על מצב הפצועים ועל הטיפול הרפואי שניתן להם. בנוסף, הוא שוחח עם לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש שביקרו את חבריהם בבית החולים, ושמע מהם על השתלשלות האירועים הבוקר בג'נין.

בתום הביקור מסר ראש הממשלה הצהרה לתקשורת, בה אמר: "אנחנו מכים בטרור בעוצמה ובנחישות. בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו ועצרנו מספר שיא של מחבלים. כך היה גם בפעולה באזור ג'נין. כוחותינו חיסלו כמה מחבלים ועצרו אחרים, נתקלו במערב אש ופעלו בצורה יוצאת מן הכלל".

"ביקרתי עכשיו את הפצועים, אנשים מרשימים ביותר. צריך לציין שהם באים מכל חלקי החברה הישראלית, וצריך לראות את זה - לוחם דרוזי, לוחם ממוצא אתיופי ולוחם שעלה לפני עשרות שנים מאוקראינה לצד לוחמים אחרים. פשוט מרגש לראות אותם מושיטים יד אחד לשני, כתף אל כתף, וכיצד הם פעלו בשטח כדי לחלץ את חבריהם. זו הנחישות, זו העוצמה וזו המחויבות שלנו להילחם בטרור באשר הוא. אנחנו נמשיך לעשות את זה, וכשאתם פוגשים את הלוחמים האלה אתם מבינים שלעם ישראל ולמדינת ישראל יש במה להתברך".

"אני רוצה להודות גם לרופאים, לצוות הרפואי, לאחיות והמנתחים על הטיפול היוצא מן הכלל שאתם נותנים ללוחמים שלנו. זו חלק מהעוצמה של החברה בישראל", סיכם נתניהו.

את הפצועים המאושפזים בבית החולים ביקרו גם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן ומפקד מרחב מג"ב איו"ש, תת-ניצב ברק מרדכי.

שבתאי העניק ללוחמים ספר תהילים ואמר: "פעלתם במקצועיות, תחת סיכון במשימה מורכבת ולסיכול חשוב של טרור, אני גאה בכם ומאחל לכם החלמה מהירה. אנחנו נמצאים במציאות ביטחונית מאתגרת, לוחמי מג"ב, משטרת ישראל, כוחות צה"ל, שב"כ וכלל גופי הביטחון מעבירים מסר ברור: נשים יד על מחבלים ופעילי טרור בכל מקום שנידרש. נחזק ונלווה את הפצועים, מודה לגורמי הרפואה על הטיפול המסור בכוחותינו".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, הוסיף: "פעלתם כמצופה מכם, בקור רוח ומקצועיות, אנחנו נחושים ומתעקשים להמשיך לפעול יחד עם כלל גופי הביטחון, בכל מרחב שנדרש, בכדי לסכל את המחבלים ב'חצר ביתם', בטרם יצליחו לפגוע באזרחי מדינת ישראל. אני גאה בכם, נלווה ונחזק אתכם ואת משפחותיכם. החלמה וחזרה מהירה לשגרה".

במבצע המעצרים בג'נין נפצעו שני לוחמי צה"ל וחמישה מסתערבי מג"ב. אחד הפצועים מאושפז בבית החולים העמק בעפולה במצב בינוני-קשה. שאר הפצועים פונו לבית החולים רמב"ם, ומצבם מוגדר קל ובינוני. יחד עמם הגיע לבית החולים כלב של יחידת "עוקץ", שנפגע אף הוא מפיצוץ מטעני החבלה.

תגיות:מג"בצה"לטרורבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה