חדשות בארץ

גנץ לנתניהו: "פטר את בן גביר". עוצמה יהודית: "רופס ושמאלן"

במהלך ביקור בקלנסווה, מתח יו"ר המחנה הממלכתי ביקורת חריפה על ראש הממשלה נתניהו וקרא לו לפטר את השר לביטחון לאומי: "הפקרות לאומית". עוצמה יהודית: "גנץ הוא האחרון שיכול להטיף על ביטחון"

(צילומים: יונתן זינדל, אורן בן חקון / פלאש 90)(צילומים: יונתן זינדל, אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

ברקע גל האלימות והרציחות בחברה הערבית, הגיע היום (ראשון) יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ לביקור בעיר קלנסווה יחד עם חברי מפלגתו, חברי הכנסת גדעון סער וגדי איזנקוט. בדברים שנשא במקום, תקף גנץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לפטר את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הניסוי נכשל – והמחיר כבד".

"מי שחושב שכנופיות הפשע עוצרות בשטח השיפוט של היישובים הערבים – טועה", הצהיר גנץ. "ראינו דוגמה כואבת סמוך לאופקים בסוף השבוע. תשאלו את החקלאים בצפון, תשאלו את ראשי הערים בדרום. זו מכת מדינה. כל המדינה".

יו"ר המחנה הממלכתי התייחס לדברים שאמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה, לפיהם הוא נחוש להכניס את שירות הביטחון הכללי לפעולה במערכה מול הפשיעה במגזר הערבי: "נתניהו אמר שהוא 'נחוש' להכניס את השב"כ. קרוב ל-15 שנה בשלטון, אפשר להגיד על נתניהו הכל – חוץ משהוא נחוש. יש לי חדשות בשבילו – השב"כ כבר מסייע למשטרת ישראל מזה תקופה ומעורב בחלק מהסוגיות, כמו גניבות אמל"ח שגם זולגות לטרור. ובכל זאת – קודם כל תן את הכלים למשטרה".

"צריך להפעיל מעצרים מנהליים מול משפחות הפשע, בזהירות ובאחריות חוקתית. אל תחכו למשמר הלאומי – כבר עכשיו אפשר להפגין נוכחות בשטח על ידי פלוגות מג"ב במילואים שהקמנו", הוסיף גנץ. "אני אומר לנתניהו: את האלימות אפשר יהיה לעצור רק כשתתייחס לחיזוק המשילות בטורעאן ברצינות כמו שאתה מתייחס לחיזוק המוכנות לטהראן. כשדין קלנסווה יהיה כדין ראש העין".

בהמשך דבריו קרא גנץ להקמתו של קבינט למלחמה בפשיעה ובאלימות: "כמו שהקמנו את קבינט הקורונה, שאפשר לנו לקבל החלטות ברמה הלאומית מול מגפה – כך צריך להקים קבינט שיילחם במגפת הפשיעה. כולם צריכים לשבת, כל שבוע סביב השולחן, ולשלב בין כל הכוחות – בחקיקה, בשטח, בכלכלה ובחינוך".

"הגיע הזמן שכל הממשלה תיכנס לאירוע – ושאדם אחד יצא ממנו", תקף גנץ את השר בן גביר. "המשרד לביטחון פנים צריך שר עם ניסיון במעשים ולא ביחסי ציבור. שר שיודע לעבוד ביחד עם המפכ"ל ומפקדי המשטרה, ולא לתדרך נגדם ולהדיח אותם בתקשורת. שר שיוכל לרכוש את אמון האוכלוסייה, ולתת לה תחושת ביטחון – ולא כזה שעושה לה דה-לגיטימציה כבר עשורים".

"כל יום שהמפתחות לביטחון הפנים בידיים של בן גביר – הוא הפקרות לאומית של ראש הממשלה. אני קורא לנתניהו לפטר אותו עוד היום. הניסוי נכשל, והמחיר כבד", סיכם גנץ.

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "בני גנץ היה שר ביטחון רופס ושמאלן, שבתקופתו זינק הטרור לשיא שלילי של למעלה מעשור, שבתגובה לטרור אירח את הטרוריסט מכחיש השואה אבו מאזן בביתו, חילק לו מיליארדים כפרס על המענקים לרוצחים, פתח חסמים ביו"ש תוך סיכון חיי יהודים, הקפיא הרמטית את ההתיישבות היהודית ונתן לפלסטינים לבנות בפראות במימון זר. גנץ הוא האחרון שיכול להטיף על ביטחון – ייקח עוד הרבה זמן לממשלה הנוכחית לתקן את הנזק שהאיש הכושל הזה הותיר".

תגיות:בני גנץאלימותאיתמר בן גבירהחברה הערביתבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה