חדשות בארץ

נתניהו: נחוש להכניס מיד את השב"כ למערכה נגד ארגוני הפשע בחברה הערבית

ראש הממשלה הצהיר כי יכנס ישיבה מיוחדת של משרדי הממשלה והייעוץ המשפטי, במטרה לשלב מיידית את השב"כ במאבק נגד ארגוני הפשע בחברה הערבית: "זה בדיוק הצעד הדרוש"

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(וידאו: עומר מירון, לע"מ. סאונד: בן פרץ, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לגל האלימות והרציחות בחברה הערבית, והבהיר כי בכוונתו להכניס את השב"כ לפעולה מיידית במאבק נגד ארגוני הפשע.

"הרציחות בחברה הערבית הפכו למכת מדינה", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "חלק ניכר מהפשיעה הזאת זה תוצאה של ארגוני פשע שממררים את חייהם של אזרחי ישראל הערבים, משליטים טרור ופחד ביישוביהם, משליטים פרוטקשן שהופך למכת מדינה כללית, לא רק במגזר הערבי".

"אנחנו נחושים להילחם בתופעה הנפשעת הזאת, ובראש ובראשונה בראש הנחש – בארגוני הפשע. לצורך כך אכנס היום ישיבה מיוחדת של משרדי הממשלה והייעוץ המשפטי, כדי לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד נגד משפחות הפשע".

נתניהו ציין כי "הממשלות בראשותנו הקימו עשר תחנות משטרה בחברה הערבית, כשקודם לכן כמעט ולא היו תחנות. בהמשך לאותה מדיניות, הממשלה שלנו הקציבה תקציבי ענק למשטרה כדי להעסיק עוד אלפי שוטרים ולהקים את המשמר הלאומי. אבל כל זה – ההכשרה, הקליטה, ההקמה של הכוחות הללו – דורש זמן, ואין לנו זמן. לכן אני מתעקש להכניס מיד את השב"כ למערכה".

"אני שומע ביקורת מצד אלה שאומרים שזה לא ישנה דבר ומצד אלה שאומרים שזה צעד קיצוני מדי. אני סבור שזה בדיוק הצעד הדרוש, וצריך להתגבר על הבעיות שכרוכות בהפעלת הצעד הזה. רק כך נוכל להפוך את המגמה במהירות, ולתת מענה לאזרחי ישראל הערבים שמייחלים להחזרת החוק, הסדר והביטחון האישי לחייהם", סיכם ראש הממשלה.

תגיות:פשיעהבנימין נתניהוֿהחברה הערבית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה