חדשות בארץ

יעקב ברדוגו: "צריך לסגור את גלי צה"ל"

פרשן ערוץ 14 הגיב לדיווח על כוונתו של מפקד גלי צה"ל, דני זקן, להפסיק את העסקתם של שדרנים ותיקים, בהם רזי ברקאי, רינו צרור ויעל דן: "מיום שעזבתי את התחנה, יש ירידה עצומה בהאזנה, בוודאי לתוכנית שהייתי בה"

ברדוגו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ברדוגו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

פרשן ערוץ 14, יעקב ברדוגו, התייחס הבוקר (ראשון) לדיווח ב"דה מרקר" על כוונתו של מפקד גלי צה"ל, דני זקן, לחולל שינויים משמעותיים בלוח השידורים של תחנת הרדיו. על פי הדיווח, זקן – שנכנס לתפקידו לפני כשלושה חודשים – שוקל לסיים את העסקתם של שדרנים ותיקים, בהם רזי ברקאי, רינו צרור ויעל דן, וגם חזרתו של ברדוגו לתחנה נמצאת על השולחן.

"בוא נעשה גילוי נאות, אני בתביעה נגד גלי צה"ל", פתח ברדוגו את דבריו לשרון גל בגלי ישראל. "אבל התביעה המרכזית שלי היא נגד בני גנץ וגלית אלטשטיין [מ"מ מפקד גלי צה"ל, שהוחלפה על ידי זקן]. אני מתכוון להביא אותם לבית המשפט, למרות התנגדות הפרקליטות, ולשים אותם על המדוכה עם שלל אסמכתאות על הפיטורין הפוליטיים שלי".

"עכשיו אני מבין שרזי ברקאי, שכבר יצא לפנסיה – זועמים שם מדוע מתכוונים לשחרר אותו, ורינו צרור שכבר נושק ל-70 אם לא למעלה מזה – בודקים לגביו. זו תחנה של אבא שלהם – של יעל דן, של רזי, של רינו. של רביב דרוקר, ששולט שם בתחנה מאחור. אנחנו ילדים גדולים, אנחנו מבינים איך זה עובד – זה של אבא שלהם. אם זה ככה – צריך לסגור את גלי צה"ל".

"מיום שעזבתי את התחנה, יש ירידה עצומה בהאזנה, בוודאי לתוכנית שהייתי בה", הוסיף ברדוגו. "אם לגלית אלטשטיין, שלא עשתה צבא, מותר היה להדיח אותי מגלי צה"ל, ולדני זקן אסור לעשות שינויים מקצועיים – אז אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים, וצריך לסגור את התחנה".

כזכור, בפברואר 2022 החליטה אלטשטיין להפסיק את השתתפותו של ברדוגו בתוכנית החדשות של גלי צה"ל "חמש בערב". הדחתו של ברדוגו חוללה סערה במערכת הפוליטית, וזכתה לגינויים נרחבים במפלגות גוש הימין. למחרת הודיע ברדוגו בשידור חי בגלי צה"ל על התפטרותו מהתחנה, תקף בחריפות את אלטשטיין ואת ממשלת בנט-לפיד וטען כי מדובר ב"הדחה פוליטית ופחדנית שנועדה להשתיק קול ביקורתי ולא כנוע. החלטת בנט, שקד, לפיד וגנץ להשתיק את קולי היא אות קלון לחופש הביטוי שהוא זכות יסוד".

יעקב ברדוגו לעודד הרוש: "הדיחו אותי כי ידעו שאני משפיע"

תגיות:גלי צה"ליעקב ברדוגוהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה