חם ברשת

תלמיד ביסודי חילק 100 הזמנות יומולדת - אך אף אחד לא הגיע. איך זה הסתיים?

תלמיד מבית ספר יסודי בנתניה הזמין 100 ילדים למסיבת יום ההולדת שלו בפארק המקומי, אך לאכזבתו - אף אחד מהם לא הגיע. מה קרה כשאחת האורחות פרסמה על כך פוסט ברשתות החברתיות? תתכוננו להתרגש

אא

יותר ויותר תופעות מזעזעות של חרם חברתי צצות אל למעלה לפני השטח כמו פטריות אחר הגשם. לאחרונה חווה תלמיד כיתה ו' מבית ספר יסודי בנתניה את החוויה הנוראית שאף הורה לא מספיק חזק לעמוד בה, ובטח שלא הילדים. 

התלמיד, רפאל שמו, חילק 100 הזמנות למסיבת יום הולדת מושקעת בפארק מקומי בנתניה, אך לאכזבתו ולתדהמת בני משפחתו - אף אחד מילדי השכבות שהזמין לא הגיע. 

כמו כל ילד בגיל הזה, גם רפאל ציפה והמתין בלב נרגש למסיבה שלו. במשך לילות רבים הוא התקשה לישון, ודמיין כיצד זה יהיה כשכולם יבואו לשמוח לכבודו בפארק. 

אבל בתוך כל השמחה הזו, היה גם היה חשש כבד - חשש ש'יושב' על חרם שרפאל חווה מצד בני כיתתו כבר כשנה. בשל החשש הזה החליט רפאל להזמין לא רק את בני כיתתו, אלא גם את שכבתו ואת שכבות ד' ו-ה'. 

אלא שבסוף יום החלוקה, לבו נפל בקרבו כשראה את עשרות ההזמנות שחילק - זרוקות מאחורי שער בית הספר. "חשבתי שכולם יגיעו. הרמנו דוכנים ואוכל, ואף ילד מבית הספר לא בא", כך סיפרה בכאב אמו של רפאל, בת אל. "זה כואב ומסתכל מאוד".

מי כן הגיע בסוף?

אחת מהאורחות שהגיעה ליום ההולדת בפארק - עובדת המועצה המקומית בשם טלי מולנר, כאבה את כאבו של רפאל, והחליטה לפרסם על כך פוסט ברשתות החברתיות. באישור בת אל, טלי פרסמה ברשת פוסט שבו היא 'זועמת' על הורי הילדים בבית הספר של רפאל. "הורי כיתה ו3 תתביישו לכם. רפאל חוגג עכשיו יום הולדת בפארק מסילות, ותנחשו מי הגיע מהכיתה שלו? אף אחד. 0 ילדים. בושה... עצוב לי בלב, נשבעת לכם. אם בכל זאת הפוסט שלי יגיע אליכם מבקשת מכם להביא את הילדים לכאן".

והנה זה פלא, תוך דקות הפוסט שותף וזכה למאות לייקים ותגובות של אנשים שהודיעו כי הם באים, אולם ההפתעה של רפאל הגיעה מצד לא צפוי: אייל סגל - הבעלים של קבוצת מכבי נתניה, שראה את העוגה של רפאל - עוגה עם סמל של מכבי נתניה, הבין שהוא אוהד שלה והחליט להפתיע אותו באופן שפיצה על האכזבה הגדולה שבלב. 

מי שהגיע למסיבה היו לא אחרים מאשר חברי 'מכבני נתניה' בעצמם ביחד עם אוהדים שלהם, והפארק כבר לא נשאר שומם. שמחה גדולה מילאה את לבו של רפאל ואת לבם של האורחים. "פתאום כל השחקנים והאוהדים של מכבי נתניה הגיעו והפכו לנו את כל הערב", אמרה בת אל. "השחקנים הגיעו עם כדורים, צעיפים וחולצות והצטלמו עם רפאל. הם הרימו אותו באוויר ושרו לו, הביאו לו כרטיס למשחק הגמר והזמינו אותו לסיור באיצטדיון. הם עשו לו יום הולדת שהוא לא ישכח כל החיים".

תגיות:תלמידיםיומולדתהזמנותחרם חברתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה