בריאות ותזונה

מרגישים חוסר אנרגיה? מחקר חדש גילה את המזונות שממריצים לכם את הדם

מחקר חדש מצא כי אלו המזונות ש'מצטיינים' בהזרמת הדם ומתן 'בוסט' של אנרגיה לגוף: פירות יער, כורכום, דגים שום וקינמון

אא

זה לא סוד שהקב"ה טמן את הרפואות לכל הבעיות והמחלות, במזון שאנו אוכלים (וגם כמובן בכל מה שמציין הרמב"ם בספרו כאורח חיים נכון). מחקר חדש מצא מזונות ש'מצטיינים' בהזרמת הדם ומתן 'בוסט' של אנרגיה לגוף: פירות יער, כורכום, דגים שום וקינמון. 

עוד סיבה לאכול רבע כוס אוכמניות בכל יום: פירות יער לא רק מסייעים בהורדת לחץ דם, נוגדי החמצון הגדולים שבהם מזרזים את זרימת הדם הטובה בגופנו.

גם על הכורכום, שמכיל את תרכובת הכורכומין - נעשה מחקר מעניין שמצא כי הוא משפר את זרימת הדם. מתוך 39 נסיינים שהשתתפו במחקר, נמצא כי זרימת הדם של כולם השתפרה בצורה משמעותית במשך 12 שבועות בהם בוצע המחקר. 

מחקרים מצאו כי קינמון מרפה את כלי הדם ובכך בעצם מעודד זרימה טובה. הדרך האופטימלית היא להמיס את הקינמון בתוך כוס עם מים חמים. באחד המחקרים השתתפו 59 חולי סוכרת שנטלו ביחד עם התרופות היומיות לטיפול בסוכרת - 1200 מ"ג קינמון מדי יום. לאחר שנבדקו התגלה כי הקינמון שיפר את המטבוליזם והוריד את לחץ הדם הסיסטולי שלהם. 

ואחרונים חביבים השום והדגים (לא כל דג אלא בעיקר דגים שמכילים אומגה 3). הסלמון והמקרל למשל נמצאו כמעודדי זרימת דם גדולה מאוד בזכות שומני האומגה 3, שלמעשה מונעים את התקבצות טסיות הדם בדם והיווצרות קרישי דם בדם. והשום אף הוא מגביר את זרימת הדם ומרפה את כלי הדם בזכות תרכובת הגופרית (אליצין) שקיימת בו. 

תגיות:אנרגיהדםמזון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה