מעניין

'חולת ניקיון' חושפת: זו השיטה (המפתיעה) לניקוי אבנית מהברז בעזרת... מטבע פני 

הלם, זו המילה הכי מדויקת שיש לנו כדי לתאר את מה שהולך כאן, ואנחנו לא היחידים: מיליוני עוקבים 'משתגעים' אחרי עצה של בלוגרית לניקיון שפרסמה טיפ יוצא דופן להסרת חלודה ואבנית מהברז

אא

העולם מתחלק לשניים: חלק אחד מעדיף לשלם והרבה על מוצרי ניקיון יקרים וחלק אחר, מעז ומוכן לנסות גם טריקים זולים במיוחד, כמו הטריק שלפנינו - שבשבילו דווקא כן תצטרכו איזו מטבע או שתיים. 

מי ש'עלתה' על הטריק הזה היא לא אחרת מאשר מעצבת שיער שמגדירה את עצמה כ'חולת ניקיון' בשם לילי האנלי, מבריטניה. 

בטיפ שלה, שכבר זכה למיליוני צפיות, זה לא באמת משנה עם איזה חומר להסרת אבנית תשתמשו - מה שמשנה הוא עם איזו מטבע. את השיטה שלה הדגימה האנלי עם מטבע של פני שאותו היא שפשפה בזהירות על האזור שמכוסה באבנית על גבי ברזים או מקומות אחרים בבית. "תראו איזה יופי, תוך פחות מדקה", היא אומרת תוך כדי שפשוף של המטבע על גבי האבנית, וראה זה פלא - הברז החלוד והמלוכלך, נוצץ אחרי שהיא מסיימת לעבוד. 

גולשים רבים שהתלהבו מהשיטה לא החזיקו את עצמם ורצו לנסות אותה על הברז שלהם. אלו התגובות שהם שיתפו לאחר מכן: "אני בהלם, הו מיי גאד. עשיתי את זה על כל הברזים באמבטיה שלי, וזה עובד. מדהים".

"גם אני עשיתי את זה, וזה לא יאומן. אבל לא הבנתי את ההיגיון שמאחורי השיטה הזו ואיך בכלל עלית על זה, האנלי?", כתבה תגובה אחרת. 

וכן, היו גם תגובות אחרות, שכלל לא ניסו את השיטה ושללו אותה על הסף: "איך אתם יכולים לנסות כזה דבר עם הרעש הנוראי של המטבע על הברז? זה צורם. אני מעדיפה את החומץ והסודה שאיתם אני מנקה כבר שנים".

אז איך הגיעה האנלי לטריק שמשגע עכשיו את כולם? "כחולת ניקיון אני כל הזמן מנסה דברים להסרת אבנית", היא חושפת במגזין FEMAIL. "ניסיתי כל כך הרבה דברים, אפילו לספוג מטלית בחומץ למשך חצי שעה, אבל זה לא עבד. ואז נזכרתי שראיתי משהו ברשת על שפשוף של מטבע על גבי האבנית והחלטתי לנסות. חשבתי שזה מטורף, אבל ניסיתי בכל זאת והאבנית ירדה בתוך פחות מדקה, בלי שום מוצר אחר. עכשיו אני עוברת על כל הברזים בבית שלי עם המטבע, ומנגבת את האבנית שיורדת מהם".

האם הטריק הזה יעבוד עם כל מטבע? אז זהו, שכאן יש לציין כי לא כל המטבעות עבדו לכל האנשים. אולי במטבע 2 פני יש סוג מיוחד של סגסוגת שמושך אליו את האבנית. לא בדקנו, רק מזהירים שלא בטוח שזה יעבוד גם עם שקל או 10 אגורות, אבל אתם תמיד יכולים לנסות ולשתף אותנו אם זה עבד לכם. 
 

תגיות:חלודהברזשיטהניקיוןמפתיעבלוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה