חדשות בארץ

נתניהו במסר לארגוני הטרור: "אנחנו מייצרים משוואה חדשה. אנחנו בוחרים מתי ואיפה לפגוע בכם"

בצל הדיווחים על מגעים להפסקת אש, ראש הממשלה ושר הביטחון מסרו הודעה לתקשורת. נתניהו: "הנחתנו לג'יהאד האסלאמי את המכה הקשה ביותר בתולדותיו". גלנט: "נשכפל את התגובה הקטלנית הזו בכל גזרה שתהווה איום"

נתניהו וגלנט, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו וגלנט, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט מסרו הערב (רביעי) הצהרה משותפת לתקשורת, בה התייחסו למבצע "מגן וחץ". השניים לא התייחסו למגעים להפסקת אש.

נתניהו, שהיה ראשון הדוברים, אמר: "אנחנו עדיין בעיצומה של המערכה, תוקפים בעוצמה בעזה וגובים מחיר יקר מארגון הטרור. כל מי שפוגע בנו דמו בראשו. זה קיבל חיזוק משמעותי במבצע 'מגן וחץ'. אנו מייצרים משוואה חדשה שאומרת 'אנחנו רואים אתכם ולא תוכלו להתחבא, ואנו נבחר את הזמן מתי לפגוע בכם'. הנחתנו לג'יהאד את המכה הקשה ביותר בתולדותיו".

"חיסלנו בשתי שניות בכירים בשלושה אתרים שונים. פגענו בתשתיות שלהם. בתגובה הג'יהאד האסלאמי שיגר רקטות, אבל שליש נפלו בשטחם ואת הרוב יירטנו. סיכלנו בחודשים האחרונים 120 מחבלים ועל כך אני מודה לצה"ל והשב"כ ולמערכת הביטחון. לאזרחים אני מודה על הגיבוי שהם נותנים לנו. אנחנו נמשיך לעדכן אתכם, ובמערכה הזו ננצח".

שר הביטחון התמקד בביצוע המשימות מול הג'יהאד האסלאמי: "בשתי היממות האחרונות צה"ל וכוחות הביטחון הנחיתו מכה קשה, לצד סיכול הנהגת הארגון במבצע משולב ומותאם בין צה"ל לשב"כ. מיד לאחר מכן בוצעו תקיפות של מאות פצצות על אתרי ייצור ואחסנה, ופגענו פגיעה משמעותית בנכסי הארגון".

"במהלך מנע על בורות שיגור נפגעו מאות רקטות שיגור ומאות אחרות יורטו. סיכלנו חוליות שתכננו לבצע ירי נ"ט, מה שהביא את הארגון להישאר ללא תגובה. לעבר ישראל נורו כ-400 רקטות, רבע נפלו ברצועה, חלק ניכר בשטח פתוח והיתר יורטו. ההישגים הטכנולוגיים שלנו באים לידי ביטוי פעם אחר פעם".

בסיום דבריו הצהיר גלנט, כי ישראל תבצע פעילות דומה לזו שביצעה במבצע הנוכחי גם בגזרות אחרות: "אנו ערוכים להמשיך, ובכל פעם שהג'יהאד האסאלמי יקרא עלינו תיגר – נפעל בכל העוצמה שתידרש. לא ניתן לאף אחד לפגוע בריבונות מדינת ישראל ובכל מצב נגיב. אנו נשכפל את התגובה הקטלנית בכל גזרה שתהווה עבורנו איום. המערכה לא תמה ושעון הקרב לא נדם".

תגיות:בנימין נתניהויואב גלנטהג'יהאד האסלאמימבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה