חדשות בארץ

בעקבות המבצע בעזה: עוצמה יהודית חוזרת להצביע עם הקואליציה

עוצמה יהודית הודיעה על הפסקת החרם וחזרה להצבעות בכנסת עם הקואליציה: "יש לקוות שההתקפיות תישמר לאורך זמן"

בן גביר (צילום: אורן בן חקון, פלאש 90)בן גביר (צילום: אורן בן חקון, פלאש 90)
אא

בעקבות פתיחת מבצע "מגן וחץ", סיעת עוצמה יהודית החליטה הבוקר (שלישי) להפסיק את צעדי המחאה נגד הקואליציה. בתום התכנסות שקיימו חברי הסיעה, נמסר מטעמם: "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה בסיכולים הממוקדים של בכירי הג'יהאד האסלאמי, נחזור להצביע עם הממשלה. יש לקוות שההתקפיות תישמר לאורך זמן".

כזכור, בשבוע שעבר החרימו חברי עוצמה יהודית את ההצבעות במליאת הכנסת, לאחר שלטענתם התגובה הישראלית לירי הרקטות מרצועת עזה הייתה רפה מדי. בתחילת השבוע השרים מטעם המפלגה לא התייצבו לישיבת הממשלה השבועית, ואתמול אף בוטלו דיונים של הוועדות בכנסת בראשן עומדים חברי עוצמה יהודית.

הלילה, עם פתיחת המבצע, הגיב השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בציוץ קצר: "הגיע הזמן". חבר מפלגתו, ח"כ אלמוג כהן, הודיע הבוקר כי הוא סוגר את הלשכה שפתח בעיר שדרות וכי בכוונתו לחזור להצבעות בכנסת: "אני מברך את צה"ל ושב"כ על פעולה מוצלחת ומדויקת בחיסול ברצועת עזה, אני מודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ושר הביטחון מר יואב גלנט על פעולה חשובה וסגירת החשבון כנגד מי שניסה לפגוע בתושבי הנגב והעוטף.  בשם מאות אלפי תושבי הנגב אני אומר בצורה ברורה: יש לכם את כל הקרדיט מאיתנו לפעול ולהלחם בטרור עד להשבת השקט".

בריאיון לכאן ב' הוסיף כהן כי מבחינתו "יש כאן סגירת מעגל אישית מדהימה. אחד מהמחוסלים הלילה הוא זה שהכווין, סיפק את הנשק ותכנן את הרצח של בנות משפחתי, טלי חטואל ובנותיה".

תגיות:איתמר בן גבירעוצמה יהודיתמבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה