חדשות בארץ

שי גולדן נגד השמאל: "נתקלתי במקרים של הפוסל במומו פוסל. זו כבר פארודיה"

שי גולדן זועם על ההתעסקות של השמאל במימון הפגנת המיליון בחמישי. אחד מהמשתתפים בהפגנה כתב לו: "אני שילמתי על ההסעה להפגנה, להם משלמים על השתתפות בהפגנה. זה כל ההבדל!"

  • ט' אייר התשפ"ג
הפגנת המיליון, יום חמישי (צילום: פלאש 90)הפגנת המיליון, יום חמישי (צילום: פלאש 90)
אא

אחרי הצלחת הפגנת המיליון ביום חמישי, שמע העיתונאי שי גולדן את הביקורות משמאל ולא נותר חייב. גולדן לא אהב את העובדה כי בקרב אנשי השמאל מדברים על מימון ההפגנה, בעוד שנשמעו בעבר הוכחות על מימון הפגנות השמאל. על שלל הטענות הגיב גולדן כך. "מעט משעשע ש: 1. מדברים על מימון ההפגנה אתמול. ומחפשים את מקור הכסף; 2. סופרים באמצעות תצלומי אוויר את מספר המשתתפים, ומנסים לגמד את הסך הכולל; 3. טוענים שהיא הייתה מאורגנת ופוליטית ולא ספונטנית; 4. עוסקים בכמה גילויים של התנהגות לא נאותה של פרומיל מהמפגינים; 5. נתקלתי כבר בכמה מקרי קצה של 'הפוסל במומו פוסל'. בחיי; אבל זו בהחלט דרגת שיא של פארודיה על הז'אנר".

גולדן זכה לאלפי תגובות ושיתופים ברשת בעקבות התבטאויותיו. אחד מהמשתתפים בהפגנת הימין כתב לו: "אני שילמתי על ההסעה להפגנה, להם משלמים על השתתפות בהפגנה. זה כל ההבדל!".

עוד קודם לכן, לאחר ההפגנה בחמישי, כתב גולדן: "אין מה לומר: מפגן מרשים של הימין הישראלי הערב בירושלים. פחות מעניין אותי מה אומרים בערוצי התבהלה. דעתם ופרשנותם מעניינת אותי כשלג של לפני אשתקד. הציבור הימני יצא לרחוב כדי להזכיר, גם לחברינו האהובים משמאל, וגם לעצמו, שיש גבול לכל תעלול; ושהרחוב הישראלי אינו הרחוב המהונדס והממומן של אהוד ברק ושל כל המערכות שמלוות ותומכות בו, כי אם לא פחות מכך של האזרח ההוא, ששם פתק בקלפי, ורק רוצה להרגיש שסופרים אותו, שמקשיבים לו, שדעתו נחשבת, שעמדתו לא פחות מהותית מזאת של אחינו ואחיותינו מקפלן. לא, זו לא מדינה במעמד צד אחד. לא עוד. ומי שלא הפנים זאת הערב יצטרך כנראה לחזות באירוע נוסף בסדר הגודל הזה. ואולי גדול ממנו כפליים".

תגיות:שי גולדןהפגנת הימיןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה