חדשות בארץ

הנהג שדרס למוות את ברק חורי ז"ל בערב יום כיפור נידון לעשר שנות מאסר

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את ערן אזולאי, שדרס למוות את הילד בן ה-12 לפני כשנה וחצי. השופט: "אופן נהיגת הנאשם ותוצאתה הנוראה פגעו בערך קדושת החיים ובחובה להגן על שלמות גופם ונפשם של המשתמשים בדרך ובכללם רוכבי האופניים"

  • ג' אייר התשפ"ג
ברק חורי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)ברק חורי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שני) 10 שנות מאסר בפועל על ערן אזולאי, הנהג שדרס למוות את ברק חורי ז"ל בן ה-12 בערב יום כיפור לפני כשנה וחצי.

אזולאי (46) הורשע בינואר האחרון בעבירות של נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים והמתה בקלות דעת. בזמנו, נגזרה עליו שנת מאסר על תנאי ורשיונו נשלל לתקופה של עשרים שנה. אזולאי ישלם למשפחת חורי פיצוי של 150 אלף שקל ועוד קנס של 20 אלף שקל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, בערב יום כיפור נהג אזולאי בכביש 4 לכיוון צפון. הוא שתה משקאות אלכוהוליים בבאר יעקב לפני הנהיגה. תנועת כלי הרכב בכביש הייתה מועטה, ולכן הוא נהג מהר.

באותו זמן, חורי בן ה-12 נהג על אופניו בכביש 4, באותו נתיב בו נסע אזולאי. חורי עצר במקום כדי לשאול עובר אורח לגבי כיוון הנסיעה שלו. כשהגיע אזולאי למקום, הוא פגע בעוצמה בילד באמצעות חזית הרכב. חורי נפצע באורח אנוש, וזמן קצר לאחר מכן הוא נפטר מפצעיו.

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, ציון קפאח, גזר על אזולאי עשר שנות מאסר, עשרים שנות פסילת רישיון ופיצויים של 150,000 שקל. איציק חורי, אביו של ברק, אמר במהלך הדיון: "ברק כבר לא יזכה לצו החיים ולא יוכל לממש את פרץ הרעיונות שהגה והכישרון בו התברך. בשמו של בני ז"ל, וגם בשמם של רבבות ילדים, בני נוער ואנשים מהיישוב, שעלולים להיפגע מהתנהגות פלילית מסוג זה, ביום כיפור, או בכל יום אחר, בכביש, ברחוב, ובכל בסביבה בה כולנו אנו חיים ופועלים, ראוי שתצא מכאן אמירה ברורה".

בגזר הדין ציין השופט כי "אופן נהיגת הנאשם ותוצאתה הנוראה פגעו בערך קדושת החיים ובחובה להגן על שלמות גופם ונפשם של המשתמשים בדרך ובכללם רוכבי האופניים. המעט שבאמירה זו מכיל את המרובה, ואין בו כדי לבטא את עוצמת הפגיעה בקדושת החיים שהינה הערך הנעלה מכל בחברה מתוקנת ונאורה".

תגיות:דריסהברק חורי ז"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה