סלבס בהתחזקות

מיכל הקטנה מרגשת: "הילדות שלי הן ילדות מקווה. אין מלבדו"

כוכבת הילדים סיפרה לעוקביה ברשת: "במקווה טבלתי והתפללתי חזק – ונכנסתי להיריון. כשגיליתי שיש לי בת בבטן, השמחה הייתה גדולה והרגשתי שבורא עולם איתי ושמע את תפילותיי"

  • כ"ח ניסן התשפ"ג
בעיגול: מיכל הקטנה (צילום: יח"צ)בעיגול: מיכל הקטנה (צילום: יח"צ)
אא

מיכל הקטנה, היא כוכבת הילדים מיכל ויצמן, חשפה אמש (שלישי) בפוסט מרגש פרטים אודות לידת שתי בנותיה. בפוסט חשפה גם את הקשר ה"מיוחד", כהגדרתה, שיש לה עם בורא עולם.

הפוסט הספיק לגרור תגובות רבות ומחזקות. הוא נכתב אחרי שויצמן ביקשה מהעוקבים שלה לשאול גם שאלות אישיות. היא נשאלה מדוע היא קראה לבנותיה נאיה ואלי, והשיבה: "אלי - מתנת אל, נאיה - ביקשתי אותה מה'".

"שתיהן ילדות מקווה. התפללתי כל כך הרבה שנים שאצליח להביא ליולי שלי אחות", שיתפה ויצמן. "רציתי להגשים לה חלום שאני לא הצלחתי להגשים לעצמי (אני בת יחידה עם שלושה אחים)".

"במקווה טבלתי והתפללתי חזק – ונכנסתי להריון. כשגיליתי שיש לי בת בבטן השמחה הייתה גדולה והרגשתי שבורא עולם איתי ושמע את תפילותיי. ילדתי את אלי שלי לידה טבעית רגילה ללא תפרים אחרי שעברתי ניתוח קיסרי חירום עם ריף וריי (לידת תאומים) והרופאים לא המליצו לעבור לידה טבעית. נס גלוי".

"אלי שלי הגיעה לעולם מתנה מאלוקים. ושוב הלכתי למקווה להודות וטבלתי והתפללתי, וביקשתי שאני רוצה עוד בת שאלי תגדל עם אחות", סיכמה ויצמן. "לא האמנתי. נכנסתי להיריון וגיליתי שיש לי בת, אחות ליולי ואלי. ממש ביקשתי אותה מבורא עולם וקיבלתי. אין מלבדו".

תגיות:היריוןמיכל הקטנהסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה