בריאות ותזונה

5 סיבות להתחיל לשתות מיץ תפוזים

הוא לא רק טעים, הוא גם בריא. מהם יתרונותיו הבריאותיים של מיץ תפוזים טבעי?

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

אוהבים לשתות מיץ תפוזים בבוקר? אתם לא לבד. מיץ תפוזים הוא כנראה משקה הבוקר הפופולרי ביותר (אחרי קפה) שיעזור לכם לפתוח את היום עם אנרגיה. עם זאת, למיץ תפוזים יש לא מעט יתרונות בריאותיים. להלן חלק מהם:

  • כוס מיץ תפוזים מכילה 67 אחוזים מהכמות היומית המומלצת של ויטמין סי ו- 15 אחוזים מהכמות היומית המומלצת של חומצה פולית. כמובן שמדובר במיץ תפוזים המכיל 100 אחוזי פרי ולא במיץ התעשייתי שמכיל ברובו מים וסוכר.
  • מיץ תפוזים עשיר בנוגדי חמצון שחיוניים לשמירה על הבריאות הכללית ועוזרים בהגנה מפני מחלות כרוניות כגון מחלות לב, סרטן וסוכרת.
  • מיץ תפוזים משפר את בריאות הלב. כמה מחקרים הראו שצריכת מיץ תפוזים מפחיתה מספר גורמי סיכון למחלות לב, משום שהיא עוזרת למבוגרים להעלות את רמות הכולסטרול הטוב ולהפחית את הכולסטרול הרע.
  • מיץ תפוזים עוזר להפחית מצבים של דלקות. כמה מחקרים מצאו שלמיץ תפוזים יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית את רמות הדלקת ולסייע במניעת מחלות כרוניות.
  • מיץ תפוזים יכול לסייע במניעת אבנים בכליות. מחקר מצא שאנשים ששתו מיץ תפוזים לפחות פעם ביום היו בסיכון נמוך ב-12 אחוזים לפתח אבנים בכליות בהשוואה לאלו ששתו פחות.
תגיות:בריאותתפוזים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה