חדשות בארץ

נתניהו: "הוויכוח הפנימי בישראל לא פוגע בנחישותנו לפעול נגד אויבינו"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו בעקיפין לתקיפה בסוריה המיוחסת לישראל, והעניק גיבוי לשוטרים על סיכול הפיגוע באזור שער השלשלת. בנוגע לרפורמה המשפטית: "אנו בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה"

נתניהו (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)נתניהו (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)
אא

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו מסר היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, הצהרה במספר נושאים אקטואליים. בין היתר התייחס בעקיפין לתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, לסיכול הטרור ולהידברות העתידית בכל הנוגע לרפורמה המשפטית אותה מובילה הממשלה.

תחילה בירך ראש הממשלה את ח"כ דוד אמסלם, שהחל את תפקידו כשר לשיתוף פעולה אזורי, שר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. "אני רוצה לברך את חברנו דודי שמצטרף לשולחן הממשלה, ברוך בואך. אנחנו מקימים היום גם את המשרד למעמד האישה, דבר שאני בזמנו יזמתי כאגף בממשלה והיום אנחנו הופכים אותו למשרד רשמי, אז ברוכה הבאה השרה מאי גולן".

בהתייחסו לטרור אמר נתניהו כי הפעולות יימשכו בכל האמצעים, וציין כי בחודשים האחרונים כוחות הביטחון חיסלו עשרות מחבלים ועצרו מאות אחרים. בהקשר זה הוא גיבה את השוטרים שחיסלו בסוף השבוע את המחבל באזור שער השלשלת והתייחס לפיגוע הדריסה בו נפגעו לוחמי צה"ל: "אני נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל על סיכול המחבל בהר הבית בסוף השבוע. כולנו מתפללים לשלום חיילי צה"ל שנפצעו בפיגוע הדריסה אמש בגוש עציון".

נציין כי על פי מקורות זרים, התקיפה אמש בסוריה מיוחסת לישראל. נתניהו התייחס לכך בעקיפין ואמר "אנחנו גובים מחיר כבד מהמשטרים שתומכים בטרור, מחוץ לגבולות ישראל. אני מציע לאויבינו לא לטעות. הוויכוח הפנימי בישראל אינו פוגע ולא יפגע כהוא זה בנחישות, בעוצמה וביכולת שלנו לפעול נגד אויבינו בכל החזיות, בכל מקום ובכל עת שיידרשו".

באשר לוויכוח הפנימי בנוגע לקידום הרפורמה המשפטית, אמר נתניהו: "אנחנו נמצאים כעת בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה. אני רוצה להזכיר לכם שלפני הבחירות רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט. לכן יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב, בהידברות אמיתית, אפשר להגיע אליהם".

לסיום בירך ראש הממשלה את עם ישראל לקראת חג הפסח: "השבוע עם ישראל יסב לשולחן הסדר. אני רוצה להזכיר לכם שבמהלך הדורות בחג הפסח תמיד זכרנו שיש לנו עבר משותף בן אלפי שנים ועתיד משותף, שהתבטא בתפילה בשנה הבאה בירושלים הבנויה. עכשיו, בירושלים הבנויה נזכור עוד יותר שיש לנו עבר מפואר ועתיד מזהיר – ביחד. אני מאחל לכל עם ישראל חג פסח כשר, שמח ושקט".

תגיות:סוריהטרורבנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה