מעניין

גידלה כלב במשך שנתיים וגילתה שזה... דוב

סו יון אימצה כלב, אך כשהגיע למשקל של 115 קילוגרמים, היא חשדה שמדובר בחיה מסוג אחר. היא ניגשה לרשויות שאישרו שמדובר בדוב שחור אסייתי

צילום מסך צילום מסך
אא

סו יון, המתגוררת בכפר מחוץ לעיר קונמינג שבמחוז יונאן בסין, אימצה כלב במהלך חופשה בשנת 2016. היא חשבה שמדובר בגור כלבים מסוג מסטיף טיבטי, אך כשהוא גדל, היא הבינה מהו באמת.

מסטיף טיבטי הוא כלב ענק עם פרווה עבה בצבעי שחור-חום. הזכרים יכולים להגיע למשקל של 70 קילוגרמים, כך שלא היה שום מקום לחשד. עם זאת, סו יון סיפרה שהופתעה מהתיאבון של הכלב שלה, שהיה מחסל קופסת פירות ושני דליים של נודלס מדי יום.

לאחר שנתיים, ה"כלב" של סו יון גדל למשקל של 115 קילוגרמים ולא עצר. גם זה לא עורר את חשדה, עד שהכלב העצום התחיל ללכת על שתי רגליים. "ככל שהוא גדל יותר, כך הוא נראה יותר כמו דוב", אמרה סו יון לתקשורת הסינית.

סו יון כבר הבינה שמדובר יותר בדוב ופחות בכלב והגיעה לרשויות, שזיהו במהרה שמדובר בדוב שחור אסייתי, מין פגיע של דובים שנמצא בסכנת הכחדה.

דוב שחור אסייתי יכול להגיע למשקל של עד 180 קילוגרמים ואורכו 130 עד 190 ס"מ. הדוב של סו יון, שגר איתה בבית מאז אימוצו, הועבר למטה הצלת חיות הבר של יונאן. המעבר נעשה לאחר הרדמה, מכיוון שאנשי הצוות שהגיעו לאסוף אותו פחדו לקיים עם הדוב אינטראקציה כשהוא ער לחלוטין.

על פי הדיווחים, הדוב, שעד לא מזמן נחשב כלב, חי חיים בריאים בביתו החדש.

 

תגיות:מענייןויראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה