חדשות בארץ

מ"פ מילואים בגולני: "תוציאו את הפוליטיקה מהצבא – זה מזיק לנו"

לאחר שהמחאה נגד הרפורמה המשפטית התחילה להשפיע גם על צה"ל, מ"פ מילואים בגולני הדגיש: להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לצבא

  • ט"ו אדר התשפ"ג
אילוסטרציה. Michael Giladi/Flash90אילוסטרציה. Michael Giladi/Flash90
אא

80 בוגרי סיירת אגוז, גולני ויחידת האלפיניסטים חתמו אמש על מכתב התנגדות והצהירו כי "כל עוד החקיקה נמשכת – לא נתנדב ולא נשלח את ילדינו לצבא". הבוקר (רביעי), דרור לביא, מ"פ מילואים בגולני, התראיין ברדיו 103FM לתוכניתם של ינון מגל, בן כספית וטל שלו ואמר – תשאירו את הפוליטיקה מחוץ לצה"ל.

בתחילת השיחה, נשאל לביא על המכתב הנגדי שחתמו עליו יוצאי החטיבה: "אני בן 28, עושה מילואים. זה התחיל עוד לפני, קצת אחרי מכתב הטייסים, היה לנו חשוב להוציא את העניין הזה, את הפוליטיקה, מחוץ לצבא. התאגדנו חבר'ה, אנשים מכל הקצוות שמדברים דבר אחד - תוציאו את הפוליטיקה מצה"ל, זה רק מזיק לנו באופן מיידי. כולם יוצאי גולני ומשרתים היום במילואים. אני לא מביע את דעתי האישית ושם אותה בצד, אני מייצג למעלה ממאתיים אנשים, תוציאו את המושג סירוב פקודה מהצבא, זה בכלל לא העניין".

לביא אמר כי מי שרוצה להפגין יכול לעשות זאת אבל "תשאירו את הצבא מחוץ לפוליטיקה", אמר והוסיף: "אני מבין שיש פה אירוע שנוי במחלוקת, אך הפגיעה היא בצבא והצבא הוא של כולנו. זה דבר לא ראוי להשתמש במשהו שמפריע לכולם. הקול שלי בכלל לא נהיה צריך להישמע, אני אומר את הדבר המובן מאליו, ברור שאירוע של סרבנות הוא אירוע קיצוני".

 

תגיות:חדשותרפורמה משפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה