חדשות בארץ

מזעזע: גילה ששני בני דודיו נרצחו בפיגוע בחווארה – באמצעות סרטון בטוויטר

אברהם נאומברג, בן דודם של יגל והלל יניב הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה, גילה כי ההרוגים בפיגוע הם בני משפחתו באופן אקראי ואכזרי

  • י"ב אדר התשפ"ג
(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

אברום נאומבורג, בן דודם של יגל והלל יניב הי"ד, שנרצחו בפיגוע הירי הקטלני בחווארה, גילה על האסון באופן אקראי בעת ששוטט ברשת החברתית טוויטר.

נאומברג תיאר את החוויה המטלטלת: "אבקש לקרוא ולשתף, אולי נצליח לתקן עולם קצת. שורה תחתונה: ביום ראשון גיליתי שבני דודים שלי נרצחו בגלל סרטון שעלה בטוויטר. ועכשיו לסיפור עצמו: ביום ראשון הגיעו דיווחים על פיגוע ירי בחווארה עם 2 פצועים אנוש.

"אין לי דרך להסביר את זה במילים, אבל תחושת הבטן שלי הייתה לא טובה. הדבר הראשון שחשבתי עליו הוא גיס שלי שגר באלון מורה. שלחתי לו הודעה אם הכל בסדר ומהר מאוד הוא ענה לי שהם בסדר. שוב, אין לי מילים להסביר למה אבל תחושת הבטן שלי המשיכה להיות לא טובה.

"וכאן עשיתי את טעות חיי. נכנסתי לטוויטר וכתבתי בשורת החיפוש את המילה 'חווארה'. גללתי את הפיד מעט. בפיד היו סרטונים ממקום הפיגוע ובאחד מהם ראו איש מד"א מבצע החייאה אבל מהכיוון הנגדי ולא ראו את הפצוע שעליו מבוצעת ההחייאה", תיאר נאומברג.

"המשכתי לגלול את הפיד ואז נחשפתי לסרטון נוסף של ההחייאה. אבל הפעם זה היה מהכיוון השני. בסרטון הזה כבר ראו באופן מובהק את הפנים של הפצוע שעליו ביצעו את ההחייאה. בסרטון הזה כבר זיהיתי באופן ודאי כי הפצוע שעליו הוא מבצע החייאה היה יגל יניב ז"ל, בן דודי האהוב.

"הנשימה נעתקה, הדם נעלם מהפנים והיד התחילה לרעוד. לא יכול להיות אני אומר לעצמי, לא יכול להיות. קיוויתי שאולי אני לא מזהה נכון ושלחתי הודעה לבן דוד שלי אם הוא שמע משהו. כשהוא לא ענה התקשרתי, ובישרתי לו שהיה פיגוע בחווארה. ניסיתי להיות אותנטי ככל שניתן, כי בתוך תוכי כבר ידעתי הנורא מכל קרה לנו.

"לא ידעתי שהאיש השני ברכב שכבר ברור היה שנרצח כי אפילו לא נגעו בו היה הלל ז"ל. חשבתי שזה הוא אבל לא יכולתי לדעת. לאחר כמה דקות הגיעה ההודעה מבן דוד שלי ששניהם נרצחו. משם יצאה לדרך רכבת ההרים המשוגעת שאנו חיים בה מאז יום ראשון בצהריים.

נאומברג הוסיף: "אני לא מאחל לאף אחד מכם את החוויה הזו. אני לא מאחל לאף אחד מכם להיות האדם הראשון שיודע על אסון, ואני בעיקר לא מאחל לאף אחד להיות זה שמודיע לכל המשפחה שלו על בשורה כזו. באותו רגע פחדתי על הלב של אבא שלי, על אמא שלי ועל אחיות שלי.

"זו החוויה הכי גרועה שהייתה לי בחיים. וכל החוויה הזו נגרמה לי כי מישהו החליט להעלות סרטון של החייאה של בנאדם עם פנים חשופות. הסרטון כנראה צולם על ידי ערבי, שממנו אין לי ציפיות. אבל בגלל שבשורת החיפוש כתבתי חווארה בעברית, אני מניח שמי שהעלה אותו היה משתמש יהודי/ישראלי.

"בבקשה מכולם, בבקשה מכולכם. אל תתנו יד לדבר הזה. אל תגרמו לאנשים לחוות את החוויות הקשות ביותר שיכולות להיות עבורם. תפסיקו להעלות סרטונים כאלה. זה פשוט נורא ואיום", סיים נאומברג את דבריו הכואבים.

תגיות:הפיגוע בחווארהמשפחת יניב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה