מעניין

מיליוני גולשים מאשרים (ואנחנו גם): זה הטיפ המטורף לניקוי סירים וכלים בצורה מבריקה

עבודות הבית יכולות להיות מייגעות במיוחד לפעמים, בעיקר כשיש זוג ידיים אחד שעובד והרבה, אפילו הרבה מאוד - כלים לנקות. הטיפ הזה לניקוי סירים זכה למיליוני צפיות ותגובות מפרגנות, והפך לויראלי 

אא

עבודות הבית יכולות להיות מייגעות במיוחד לפעמים, בעיקר כשיש זוג ידיים אחד שעובד והרבה, אפילו הרבה מאוד - כלים לנקות. 

לא מעט אימהות ורעיות מסורות שמבלות שעות בניקוי סירים, היו יודעות להגיד לכם שהן נורא היו רוצות זוג ידיים נוסף שישפשף במקומן את הכתמים העיקשים. אומנם לא נוכל להציע לכן עזרה מהסוג הזה, אבל עם הטיפ שנציג כעת לפניכם - הן יוכלו לעשות את העבודה בחצי מהזמן שמבוזבז ליד הכיור. 

כיצד?

לפני שנגלה לכם, אל תשכחו לגזור ולשמור את הטיפ הזה שיהיה לכן מוכן לניקיונות של פסח - שחלקנו למעשה כבר התחילו, שכן 'זריזין מקדימים למצוות'. 

תוכלו למצוא ברשת אינסוף ווריאציות שונות לניקוי סירים, אבל הטיפ הזה גרם להכי הרבה 'באז' ברשת - וכמובן שהיו עליו תגובות מתגובות שונות שהוא עובד. בין כל התגובות מצאנו אחת שאהבנו במיוחד, של אישה שהציגה את עצמה כבעלת חברה מקצועית לניקיון בתים בחו"ל, שאמרה ש"זה הטיפ שאני אישית הכי ממליצה עליו לניקוי סירים, כלים ואפילו חרצובות".

חלק מהגולשים הרימו גבה ואמרו שאין סיכוי שהם יעשו את זה, אבל אחרים שניסו אמרו שזה באמת עובד - למי שיש לו כוח למלא גיגית. אז אם אתם מהזן העצלן או זה שמעדיף לעבוד קשה - כנראה שהטיפ הזה לא בשבילכם. 

הטיפ הזה מתאים לאנשים שלא אוהבים לעבוד קשה ושאין להם בעיה לחכות קצת. שלא בוער להם לעשות את הכלים ממש עכשיו, ברגע זה. 

אם הגעתם עד לכאן והחלטתם לנסות, אז זה מה שאתם צריכים לעשות: מלאו גיגית גדולה עם מים רותחים מעורבבים בפקק וחצי של אבקת כביסה. השרו את הסירים שלכם בתוך הגיגית למשך שעה, ואז שטפו בעזרת סקוץ' וסבון בקלות. 

לדברי מאות גולשים מדובר בטיפ שעובד, ולפי מספרי המגיבים ברשת - כנראה שזה נכון. נסו וספרו לנו איך היה. 

 

תגיות:טיפיםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה