נטורופתיה ורפואה טבעית

למה חשוב שתעשו שימוש בתוספי תזונה?

המזון כיום לא מכיל את כל אבות המזון בכמות הרצויה, בעיקר ויטמינים ומינרלים. לכן ה' הקדים תרופה למכה, ויצר לנו את תוספי המזון

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בגין שיטות גידול המזון באדמה בדורנו, המזון כיום לא מכיל את כל אבות המזון בכמות הרצויה, בעיקר ויטמינים ומינרלים. לכן ה' הקדים תרופה למכה, ויצר לנו את תוספי המזון בחנויות. מניסיוננו בתחום זה, אנו רואים שיפור אדיר בבריאות ובכל מיני תחלואים או מניעת תחלואים בלקיחת הכמויות הנכונות של התוספים, עם הפסקות יזומות מדי פעם. כל זה ייעשה אך ורק עם התייעצות של נטורופתים (תזונאים קליניים טבעיים), שהם כמעט היחידים שלומדים נושא זה לעומק.

ויטמינים - תרכובות אורגניות שחיוניות לגוף ודרושות לו בכמויות מזעריות, שהגוף לא מסוגל לסנתז בעצמו.

מינרלים - אלו יסודות שיצורים חיים זקוקים להם לפעילות פיזיולוגית תקינה של גופם. בלעדי חלק מהם לא יתכנו חיים כלל. המינרלים מצויים במזון, בקרקע, בים ובמקורות המים לשתייה. למשל: סידן, מגנזיום, פלואור, יוד, אבץ, סלניום וכו'.

רמות נמוכות של מגנזיום עשויות לגרום למספר בעיות בריאותיות, כגון עצירות, יתר לחץ דם, דופק מואץ, חולשה והתכווצות בשרירים, מחלות לב, סוכרת, חרדה, אוסטיאופורוזיס ועוד. צריכת כמות נכונה של מגנזיום יכולה להועיל במניעת שבץ מוחי, לסייע בשימור אובדן של מסת שריר השלד וכוח אצל נשים, להגן מפני נזק לשרירים אצל ספורטאים, להפחית רמות חלבון מסוג CRP שהוא סממן של דלקות בגוף, למנוע ולטפל במיגרנות (חשוב גם להפחית גלוטן ומוצרי חלב) ולשפר מצבי רוח ודיכאונות. נראה כי כולנו זקוקים לו. לקיחתו היא במינונים שונים, וכדאי שיהיה ממקור טבעי. בדרך כלל, רצוי לקחתו בלילה, לפני השינה.

בדורנו ישנן סיבות נוספות למחסור במגנזיום. למשל, רמות הקרינה שהולכות וגדלות בסביבה החיצונית (אנטנות סלולריות, עיר חכמה וכו') והביתית (וויפי, טלפון ביתי נייד, סטיק, עכבר ומקלדת אלחוטיים – מומלץ לעבור למכשירים חוטיים). הקרינה גוזלת מהגוף המון ויטמינים ומינרלים. מגנזיום הוא אחד מהם. אל תתפלאו אם השינה נפגמת, השרירים כואבים או נתפסים, מצב הרוח ירוד, דופק הלב לא סדיר והסטרס עולה. שנו הרגלים – ותחי נפשכם.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותתוספי תזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה