חדשות בארץ

נתניהו: "קיבלנו אישור נוסף שאברה מנגיסטו חי. האחריות לגורלו רובצת על חמאס"

במהלך ביקור במרחב שומרון של שירות הביטחון הכללי, התייחס ראש הממשלה נתניהו לסרטון שפרסם חמאס בו מופיע האזרח הישראלי השבוי בידיו: "האחריות לגורלו רובצת כולה על חמאס"

נתניהו (צילום: חיים צח / לע"מ)נתניהו (צילום: חיים צח / לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ רונן בר ביקרו היום (שלישי) במרחב שומרון של שירות הביטחון הכללי.

בתום הביקור התייחס נתניהו לראשונה לסרטון שפורסם אתמול על ידי חמאס, בו מופיע האזרח הישראלי אברה מנגיסטו שחצה בספטמבר 2014 את הגבול לרצועת עזה ונחטף בידי ארגון הטרור: "ישראל לא מפסיקה במאמציה להשיב את אברה מנגיסטו ושאר שבויינו ונעדרינו. אתמול קיבלנו אישור נוסף למה שידענו כל הזמן - שאברה חי. מדובר באדם צעיר, לא בקו הבריאות, ואחריות לגורלו רובצת כולה על חמאס". 

נתניהו נפגש במהלך הביקור עם פורום המנהלים הבכירים בשירות. מלשכתו נמסר כי הוא "קיבל סקירה מודיעינית ומבצעית רחבה על פעילות השב"כ בכלל הגזרות, בדגש על הפעילות ההתקפית לסיכול תשתיות ופעילי טרור בגזרת השומרון. ראש הממשלה הודה להם על עבודתם החשובה למען ביטחון ועם ישראל. כמו כן, ציין ראש הממשלה נתניהו בדיון כי שב"כ, צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ממנו יצאו פיגועים, והוסיף כי 'מול טרור רצחני נציב אגרוף ברזל. נדע להגיע אליהם בכל זמן ובכל מקום'". 

לאחר מכן, ביקרו ראש הממשלה וראש השב"כ במוצב 105 שבחטיבת מנשה, משם צפו על גזרת יו"ש וקיבלו סקירה על גדר ההפרדה.

"אני מסיים עכשיו ביקור בבסיס של השב"כ", אמר נתניהו. "יצא לי להתרשם עמוקות מהטכנולוגיה, מהאנשים, מהשיטות ובעיקר מהפעולות שמסכלות מאות פיגועים ומצילות את חייהם של רבים רבים במדינת ישראל. אני מלא הערכה על כך".

תגיות:חמאסשב"כאברה מנגיסטובנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה