זוגיות ושלום בית

הבעל רצה להתגרש מאשתו בגלל הדיכאון שלה. מורן קורס בסיפור עם סוף מפתיע

האישה ישבה בקהל, ולא הפסיקה לבכות. דברים שאמרה מורן קורס לקהל הרחב, וכוונו גם לאישה – השפיעו עליה. בסוף ההרצאה היא ניגשה למורן, וסיפרה לה שני דברים מפתיעים, שקרו בעקבות המסרים המחזקים שקיבלה

  • ט"ו טבת התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זה סיפור על אישה שהיתה בדיכאון תקופה ארוכה. בעלה היה אובד עצות לגמרי, וחשב להתגרש מרוב יאוש כבד. על פניו זה נשמע אכזרי. להתגרש בגלל שאשתך בדיכאון? אתה הרי אמור לעזור לה, לא? אך המציאות המרה היתה כפי שהיתה, ולקב"ה היו תכניות אחרות. בדרך לא דרך הגיעה האישה להרצאה בנושא חשיבה חיובית במסגרת יום עיון בריאות של הידברות, ומה שקרה לאותה אישה לאחר מכן פשוט הפך לה את החיים לטובה. מורן מוכיחה לנו כיצד אין שום יאוש בעולם כלל.

"זיהיתי את האישה אי שם רחוק בקהל. מתחילת ההרצאה היא לא הפסיקה לבכות. היא אחזה בממחטות נייר, ופשוט זלגה את חייה. הכרתי את אותה אישה היכרות מוקדמת, וידעתי שיש לה בעיות שלום בית קשות עם רצון הבעל להתגרש, ומטבע הדברים, היו לבני הזוג גם קשיים בחינוך הילדים." מספרת מורן על הסיבות שהביאו אותה לעזור לאותה אישה, להגיע לסדנת הבריאות ולשמוע על חשיבה חיובית.

"תוך כדי שאני מדברת בהרצאה, יצרתי איתה קשר עין, והמשכתי לדבר על כך שהקב"ה מנהל את העולם, גם כשהדברים בחיים לא מסתדרים לנו. העברתי לה מסר: את לא לבד. אנחנו ביחד. בחסידות מובא שכששני יהודים נפגשים – אלו שתי נפשות אלוקיות כנגד נפש בהמית אחת. מה הכוונה? נפש בהמית, הרי חושבת על עצמה. כאשר כל אחד חושב על עצמו – מה טוב יוצא מזה? אבל כששתי נפשות אלוקיות מתאחדות – נוצר כח אדיר. כך, אני ממשיכה להביט באישה במהלך ההרצאה ולהעביר לה מסר: אני איתה."
הדמעות המשיכו לזלוג, הפעם, זה היה בכי מנקה של הנשמה. בסיום ההרצאה ניגשה האישה למורן, ואמרה לה: "באתי לכאן עם שאלות קשות, אבל תוך כדי שדיברת, הרגשתי שהקב"ה פשוט נתן לי את התשובה הנכונה. הייתי צריכה לבוא לכאן עם הרבה מאמץ, אבל זה היה שווה, כי קיבלתי תשובה מאת ה': זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע."

האישה חזרה לביתה בשמחה על התרת הספקות. אבן נגולה מעל ליבה. היא קיבלה כוחות לשמוח ולהוציא את בעלה מתסבוכת היאוש שהוא נכנס אליה, ולא זו בלבד, אלא שבזכות אותו הערב היא החליטה שהיא רוצה ללמוד את תחום החשיבה החיובית מנקודת מבט יהודית כדי לקבל שפע של טוב לחייה ולהעביר את השפע הזה לנשים אחרות.

"לפעמים אנחנו לא משערים לעצמנו עד כמה דבר חיזוק אוצר בתוכו כח ההשפעה אדיר על בני אדם. המקרה הזה שימח אותי וחיזק אותי בשליחות שלי".  

בואי לפגוש את מורן קורס בסדנת בוקר שתחזיר לך את הכח שבך: בהשתתפות הרבנית חגית שירה, הרב חיים זאיד והרב יעקב חמו. הסדנה כוללת סדנת איפור עם צילה אלחנתי. כל הפרטים כאן. אפשר גם להתקשר 073-222-1240

תגיות:שלום ביתזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה