חדשות בעולם

מחריד: אם יחידנית בוגרת הטכניון הציעה למכור את כלייתה - בגלל בעיות כלכליות

אם יחידנית הציעה ברשתות החברתיות למכור כליה - לאחר שנקלעה לבעיות כלכליות. בראיון לינון מגל ובן כספית אמרה: "אין לי מאיפה לקחת יותר. אפשר להסתדר, לקצץ, אבל אי אפשר להפסיק לחיות"

אא

את הפוסט הזה שפרסמה אם יחידנית בשם קטי סורשר-סמית' ברשתות החברתיות - אי אפשר היה לפספס. למרות שיש לה עסק ביתי לאפיית עוגות, לדבריה היא "לא מצליחה להתפרנס בכבוד", זאת למרות שהיא עובדת לטענתה במשרה מלאה. 

בשיחה עם ינון מגל ובן כספית, סיפרה קטי כיצד הגיעה למצבה, ואף הסבירה מדוע פרסמה פוסט כל כך קיצוני. "אני אמא יחידנית, שרוצה להתפרנס בכבוד בארץ הזו", אמרה. "אני לצערי לא מצליחה, גם עם המשכורת וחצי. אני באמת נחנקת, אני לא יודעת מה לעשות. אני יודעת שזה נשמע מזעזע אבל זה בדיוק המצב שלי ושל אימהות יחידניות אחרות בארץ, שרובן אפילו לא מרוויחות את המשכורת שיש לי. אנחנו שקופים".

לדבריה, רוב הכסף שהיא מרוויחה הולך להוצאות שוטפות, שכירות, בית ספר ודברים אלמנטריים אחרים - זאת מבלי להשכיר את העובדה שבימים האחרונים עלה שכר הדירה שלה ב... אלף שקלים. "זה חונק. אין לי מאיפה לקחת יותר. אפשר להסתדר, לקצץ, אבל אי אפשר להפסיק לחיות. אני רוצה להתפרנס בכבוד, אני לא מפחדת מעבודה קשה".

עוד סיפרה קטי כי למרות שהיא מבינה שאין זה חוקי למכור כליה - "מי שמכיר אותי יודע שהייתי נותנת אותה בחינם אם הייתי יכולה, אבל אלו המחשבות שעוברות בראש. לו יכולתי הייתי נותנת אותה בחינם. זה המצב שאליו הגענו, זו לא מחשבה מקורית שלי. אתה לא מבין כמה תגובות קיבלנו 'זה בדיוק המחשבות שעוברות לי'. אין מאיפה להביא את זה. יש לי פה משפחה, זוג הורים, והם גם לא במצב כלכלי הכי טוב. אני לא יכולה לקחת מהם כסף, הם נותנים ועוזרים בדברים אחרים", היא מסכמת. 

תגיות:מכירהכלכליארהבכלייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה