חדשות בארץ

ממשלה חדשה | היום יתקיימו טקסי חילופי השרים במשרדי הממשלה

בן גביר ובר-לב, ליברמן וסמוטריץ', דרעי והורוביץ, סער ולוין: היום יתקיימו טקסי חילופי השרים המסורתיים, כאשר חלק מהשרים בחרו לא לקיים טקס חילופים מסודר

  • ח' טבת התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

היום (ראשון) יתקיימו טקסי חילופי השרים המסורתיים במשרדים השונים, כאשר חלק מהשרים בחרו לא לקיים טקס חילופים מסודר.

הטקסים יתקיימו בין השעות 10:30 ל-14:30 במשרדי הביטחון, האוצר, השיכון, הפנים, והביטחון הלאומי. שר הביטחון הנכנס יואב גלנט יתחלף עם בני גנץ, שר האוצר הנכנס בצלאל סמוטריץ' יתחלף עם אביגדור ליברמן, שר השיכון הנכנס יצחק גולדקנופף יתחלף עם זאב אלקין; שר הפנים הנכנס אריה דרעי יתחלף עם איילת שקד; והשר לביטחון לאומי הנכנס יתחלף עם עמר בר-לב.

יצוין כי במשרד הביטחון הקפידו השר הנכנס והיוצא לשדר מערכת יחסים חמימה. השר היוצא גנץ החמיא לגלנט ואיחל לו הצלחה, וגם השר הנכנס לא חסך שבחים מקודמו. השניים נועדו ביום שישי האחרון והפיצו תמונה מהפגישה.

גלנט מסר לאחר הפגישה כי "השניים שוחחו על הנושאים הביטחוניים והמדיניים שעל הפרק. בנוסף, דנו בסוגיות מבצעיות, בנושאי בניין והפעלת הכוח והתיאום הנדרש מול כלל גופי הביטחון". גלנט הודה לגנץ על "תרומתו רבת השנים למען ביטחון מדינת ישראל", והוסיף כי "שמעתי בקשב את תפיסתו לגבי האתגרים הביטחוניים המורכבים העומדים לפתחה של מדינת ישראל. ביטחון ישראל עומד מעל לכל מחלוקת, סיכמתי עם גנץ שנעמוד בקשר גם בהמשך הדרך".

לעומת זאת, חלק מהשרים לא יקיימו טקס חילופים מסודר. במשרד המשפטים, שר המשפטים הנכנס, יריב לוין, ביקש שלא לקיים טקס חילופים במשרד עם קודמו גדעון סער - אבל כן ביקש לקיים עמו פגישת חפיפה מסודרת לתפקיד.

גם במשרד התחבורה לא יתקיים טקס בין השרה הנכנסת מירי רגב לשרה היוצאת מרב מיכאלי. מטעמה של רגב נמסר שתתקיים פגישת חפיפה מסודרת בין השתיים.

במשרד הבריאות יתקיים טקס חילופים בין שר הבריאות החדש אריה דרעי לשר היוצא וניצן הורוביץ, אך האירוע יהיה סגור לתקשורת, ולא יועבר בשידור ישיר.

תגיות:חילופי שריםממשלה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה