חדשות בריאות

התמונה שמטלטלת את הרשת - "מחכים שימותו כדי לקבל מיטה": 250 מיליון נדבקים חדשים בסין

סין: מידע סודי שהודלף מסעיר כעת את העולם, לאחר שנודע כמה מקרי הדבקות חדשים בנגיף הקורונה - אירעו בתוך שלושה שבועות בלבד בבייג'ינג

אא

סין קורסת, עם שיא של 250 מיליון (!) בני אדם, שנדבקו בנגיף הקורונה תוך פחות מחודש - כך לפי מידע חדש שהודלף לתקשורת בארצות הברית. 

על פי הדיווחים, מיליוני בני אדם באוכלוסיות הסיכון בעיקר, אך לא רק - מחכים לאנשים שכבר חלו בנגיף ונמצאים במצב של גסיסה, "שימותו", כדי שהחולים החדשים, שלעת עתה יושבים על כיסאות, יוכלו לקבל את מיטותיהם. 

בסין מנסים כעת להבין מי במערכת הבריאות אחראי על הדלפת הנתונים, שעד כה נשמרו בסוד: דיווחים שמוצגים בתקשורת בארצות הברית, ובפרט ב'פייננשל טיימס', אמרו כי מדובר ב'בכירים במערכת הבריאות' שהעדיפו, בשל החשש לחייהם, להישאר בעילום שם. על פי המידע העדכני והמהימן, ביום שלישי האחרון לבדו - דווחו 37 מיליון (!) מקרים חדשים של הידבקויות בנגיף הקורונה. 

מתחילת חודש דצמבר, בעשרים הימים הראשונים של החודש, דווחו 62,592 מקרי הידבקויות - רק בבייג'ינג עצמה. 

הבכירים שהדליפו את המידע אמרו כי סגן מנהל המרכז הסיני לבקרת ומניעת מחלות, סאן יאנג שמו, הציג את המידע העדכני בישיבה פנימית של ועדת בריאות הציבור, ביום רביעי האחרון. 

התמונה הזו שראיתם למעלה היא תמונה אחת מני רבות, שמשקפות את המציאות הכאובה במדינה - מציאות שבה זקנים ואוכלוסיות בסיכון, ממלאים את בתי החולים עד אפס מקום. 

בתוך כך מדווח כי סין חווה בימים אלו מחסור קשה בתרופות חיוניות, ומבצע חיסונים מקיף נפתח ברשויות המקומיות, ובפרט בעיר צ'ונגצ'ינג, שבה ישנה התפרצות חסרת תקדים. 

 

תגיות:סיןמיליוניםקורונההדבקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה