חדשות בארץ

עד התביעה במשפט נתניהו תוקף בחריפות: "מדיחים אותי לשקר"

דוד שרן, עד התביעה במשפט נתניהו, טען כי הפרקליטות מדיחה אותו לשקר: "לא אכפת להם מהאמת"

  • כ"ז כסלו התשפ"ג
שרן (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)שרן (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

דוד שרן, עד התביעה בתיק 4000 במשפט נתניהו, המשיך להעיד היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, וטען כי הפרקליטות מדיחה אותו לשקר: "ההרגשה של העצב והריקנות שהרגשתי היום, הרגשתי רק כשאבא שלי נפטר. לפני כשעה נאמר לי שאני לא דובר אמת כי אמרתי שאני לא זוכר בדיוק כמה סיגרים נתניהו עישן.

"הפרקליטות אמונה גם על הזכויות שלי כנחקר. אי אפשר להגיע לחקר האמת כשיודעים שמדיחים אותי לשקר, לא אכפת להם מהאמת. אני לא מצליח להתאושש מההרגשה הזאת", הוסיף שרן, שהיה ראש הסגל בלשכת נתניהו, ונאשם בקבלת שוחד בפרשת הצוללות (תיק 3000).

לדברי שרן, בגלל הלחץ של החוקרים הוא לאט לאט זז לעבר הגרסה שהחוקרים רצו לשמוע: "פחדתי בכל רגע שהחקירה תהפוך לחקירה באזהרה ואני אהפוך לחשוד", אמר.

אמש האשים שרן את הפרקליטות וטען שהתעללה בו: "אני תחת החרב של פרקליטות מיסוי וכלכלה בהליך של תיק הצוללות והיא מתעללת בי. 'במקרה' ראיתי את התובע בתיק הצוללות כשהגעתי לרענון עד בשבוע שעבר. אני לא רגוע לקראת העדות הזאת כשהתליין יושב לצידי. אני מרגיש מאויים טוטאלית". בדבריו הדגיש שרן כי הפרקליטות דאגה שיפגוש את התובע שלו בתיק 3000. כאשר אמר התובע אמיר טבנקין כי אותו תובע עובד בפרקליטות, הגיב שרן: "כן, כן. הכל מקרי".

דוד שרן, לשעבר ראש הסגל בלשכת נתניהו ועד תביעה בתיק 4000, החל את עדותו במתקפה חריפה על הפרקליטות והמשטרה: "מתעללים בי ובבני משפחתי. אמא שלי, בת 85, הובלה ללהב 433. סגרו לה את חשבון הבנק". גיא לוי מפרויקט 315 מסכם את הדרמה:

(קרדיט: ערוץ 14)

תגיות:משפט נתניהודוד שרןתיק 4000

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה