תרופות סבתא

שוב כואב הראש? קבלו 12 תרופות סבתא שיקלו על הכאב

כולם מכירים את כאב הראש הזה שלא עובר בקלות. קבלו 12 תרופות סבתא וסגולות שיקלו על הכאב בעז"ה

אא

זה יכול להימשך כמה דקות או כמה שעות, מהצטננות או מלחץ, אבל מה שבטוח - זה יכול לשבש לנו את השגרה. אם אתם סובלים מכאבי ראש ואתם מעוניינים בטיפול טבעי, נסו את השיטות הבאות ובעזרת השם תרגישו טוב במהרה:

חליטת צמחים

הכינו חליטות מרגיעות מצמחים כמו ג'ינג'ר, עלי זעתר, לימון, כורכום, לבנדר, קמומיל, מיורן, זרעי פשתן ורוזמרין, שישפיעו לטובה על זרימת הדם ויעזרו בשיכוך כאב הראש. השרו כמות נדיבה מהצמח בכוס מים חמים מספר דקות ושתו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים עשוי להקל משמעותית על כאב ראש, שמקורו בעייפות ולחץ. כדי להפיג את הכאב שימו כף חומץ תפוחים בכוס מים פושרים ושתו את כולה. מי שנרתע מהטעם של החומץ יכול להוסיף למשקה כפית דבש או לשפוך חצי כוס חומץ תפוחים לתוך סיר עם מים רותחים, לכסות את הראש במגבת ולשאוף את האדים.

שקדים

אכלו מספר שקדים, עדיף כאלו שהשריתם במים לכמה שעות, עם קליפתם. שקדים מסייעים להזרמת הדם ומסייעים להתמודדות עם כאב.

תפוחי אדמה ומלפפונים

על כאב ראש טורדני ניתן להתגבר באמצעות תפוח אדמה. הניחו פרוסות תפוחי אדמה או מלפפון על המצח והרקות, קישרו בעזרת צעיף כך שלא ייפלו, שכבו כך כרבע שעה. לחלופין ניתן להשתמש במלפפון טרי במקום תפוח אדמה.

מים

לפעמים מחסור במים עלול עלול להוביל לכאבי ראש חזקים, ולכן שתיית מים יכולה להקל על כאב הראש. הקפידו על שתייה מספקת של מים או של חליטות צמחים.

קפה

מטופלים מסויימים מדווחים ששתיית אספרסו עם הופעת כאב הראש מקילה עליהם.

קומפרס לראש

קומפרס למצח יכול לזרז את זרימת הדם באזור ולהפיג את הכאב. טבלו מגבת במים והניחו על המצח. ניתן גם פשוט להשתמש בסרט שיער או צעיף ולכרוך אותו סביב המצח, יבש או רטוב, כך שיהיה הדוק אך לא יילחץ יתר על המידה. השאירו אותו כך לרבע שעה.

הימנעו ממוצרי חלב

יש הטוענים שהימנעות ממוצרי חלב מסייעת להם להתמודד עם כאבי ראש.

כיסוי ראש

בזמן כאבי ראש רצוי להימנע מכובעים לוחצים או קשירת מטפחות מהודקת מדי.

שינה

הקפידו לישון מספיק ובאופן מסודר. עייפות מגבירה כאבי ראש. אם כבר התחיל הכאב, כדאי לנסות לנוח קצת כדי שהכאב יחלוף.

לחיצות על הראש

ניתן להפחית את הכאב תוך דקות ספורות באמצעות לחיצות פשוטות על הראש. הניחו את האצבע האמצעית של יד אחת בחיבור של הגבות מעל האף, ואת האצבע האמצעית של יד שנייה על בסיס הגולגולת, באזור הסחוס של המפגש עם הצוואר. יש ללחוץ על שתי הנקודות ביחד למשך כעשר שניות ולשחרר. ניתן לחזור על פעולה זו מספר פעמים עד שחשים בהקלה.

תהילים לכאב ראש

סגולה לכאב ראש לקרוא פרק ג' בספר תהילים בכוונה מלאה:

(א) מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ. (ב) יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי. (ג) רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה. (ד) וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי. (ה) קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה. (ו) אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי. (ז) לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי. (ח) קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ. (ט) לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה.

תגיות:בריאותתרופות סבתאכאב ראש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה