לאישה

נמאס לכם לבשל כל יום? מסתבר שאת המאכלים האלה אפשר להקפיא

הרבה ישראלים אוהבים לאכול פסטה, אבל האם ידעתם שאפשר לבשל כמות גדולה של פסטה ולהקפיא אותה מבלי לאבד את הטעם שלה? שף איטלקי ממליץ על מספר מנות שאפשר ומומלץ להקפיא

אא

לאור משבר המחיה העולמי והצורך לחסוך כסף, השף האיטלקי אלדו זילי מציע מספר טיפים לארוחה איטלקית שניתן להכין בקלות ובמינימום כסף – ואפילו אפשר להקפיא בשביל לא לבשל כל יום מחדש. וכל זאת מבלי לפגוע בטעם.

הישראלים אוהבים לאכול פסטה, אבל מה שרובנו לא יודעים זה שאפשר להקפיא את רוב המאכלים האיטלקיים ואפילו מומלץ לעשות זאת. השף המפורסם אלדו זילי המליץ למשפחות להכין כמות גדולה של פסטה ולהקפיא אותה להמשך השבוע, כדי שתוכלו ליהנות מהמאכל הפופולרי בלי להכין אותו כל יום מחדש.

אלדו אמר בראיון שיש מגוון מנות איטלקיות שניתן להקפיא ללא חשש, מבלי לפגוע בטעמן. "זה נגיש, זה לא יקר וזה גם אוכל משפחתי", אמר אלדו, שמייעץ למשפחות להפיק את המקסימום מבישול בכמויות גדולות. "אם יש לכם משפחה, בישול אצווה איטלקי הוא יעיל מאוד. אתם יכולים להקפיא את האוכל שלכם", המליץ אלדו, "הכינו לזניה גדולה ואז חלקו אותה והכניסו למקפיא. הכינו פסטה טרייה והכניסו למקפיא. הכינו ניוקי והכניסו למקפיא. הכניסו ריזוטו והקפיאו. את כל הדברים האלה אפשר להקפיא ולהשתמש בהם מתי שצריך ולבשל ממצב קפוא".

כן, מסתבר שאפשר לבשל הרבה מהמנות האלה ישירות מהמקפיא. "אפשר לבשל פסטה ממקפיא, גם ניוקי אפשר לבשל ישר מהמקפיא, זה לוקח שלוש או ארבע דקות וזהו", אמר אלדו, "להרבה מהמנות האיטלקיות יש תוחלת חיים ארוכה גם במקפיא. לדוגמה, פסטה טרייה יכולה להחזיק מעמד כמה חודשים בהקפאה".

הטיפים של אלדו תקפים גם לגבי ארוחות קנויות, אבל הוא ממליץ, כמובן, על אוכל ביתי. "אני ממליץ לאנשים לבשל יותר מאפס, להכין פסטה טריה מאפס אם הם יכולים. תעשו את זה מהנה לילדים ותיהנו לבשל בבית במקום להזמין מבחוץ".

תגיות:אוכלתזונהחיסכון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה