חדשות בארץ

"הבן שלי צעק - אמא, פרסה": משפחה חרדית ניצלה בנס מלינץ’ בירושלים

משפחה חב"דית שהייתה בדרכה מאזכרה, הותקפה באכזריות על ידי פורעים, בהר הזיתים

אא

ניסיון לינץ' מטורף במשפחה חרדית מגילה, ירושלים: מיכל אלטין שהיא חסידת חב"ד, נסעה לפני כשבוע עם ילדיה ואמה לאזכרה של אביה, בהר הזיתים. בדרך חזרה מהאזכרה, התקיפו אותה מספר רעולי פנים עם דגל פלשתין - שהסתערו על רכבה. "היו שם מכל הגילאים, מגיל שבע ועד יותר משלושים", היא משחזרת באימה ובהלה. "הבן שלי ישב מאחוריי וצעק לי: 'אמא פרסה, אמא פרסה', אבל לפני שהצלחתי לעשות את הפרסה הם ראו אותנו, רצו לקראתנו והתנפלו על הרכב באבנים".

עוד הוסיפה אלטין וסיפרה כי תוך שניות רכבה הותקף על ידי הפורעים ב'כל הבא ליד' - פטישים, אבנים, בעיטות ואגרופים. "הם ניפצו את החלונות שלי ושל הבן שלי מאחורה, וגם את החלון של הבגאז'. הם שברו את הפנסים והמראות, כולם עם מסכות שחורות על הפנים".

כל מה שזכור לה מאותה רגעי אימה שבהם חייה וחיי היקרים לה היו תלויים מנגד, הוא היסטריה וניסיון בלתי פוסק לעשות פרסה ולחזור כלעומת שבאה - למרות שלדבריה, הדרך בה נסעה אינה זרה לה. "זה היה קרוב ממש סמוך להר הזיתים, שם יש את חלקת חב"ד וזו לא הפעם הראשונה שאני עושה את הדרך הזו. בשנתיים האחרונות עליתי כמה פעמים לקבר של אבא שלי עליו השלום, ואף פעם לא קרה דבר כזה".

בסוף, באורח נסי למדי, היא הצליחה לעשות פרסה ולברוח משם - אך באותו יום טראומה גדולה נחרטה בנפשה ובנפש ילדיה. "יצאנו לגמרי בנס גדול", היא משחזרת. "תוך כדי ההתקפה הבת שלי הייתה עם המשטרה בטלפון. הם שלחו ניידת ולקחו אותנו לתחנת שלם מחוץ לעיר העתיקה, ששם גם הגשנו תלונה. הבתי שלי אמרה שאין מצב שאנחנו יוצאים מזה בחיים. הם עשו את זה ממש כדי לפגוע בנפש".

שוטרים שקיבלו את התלונה של האם ומשפחתה בתחנת החקירה, בודקים את אחד הפטישים שנזרק אל תוך הרכב ובנס לא פגע באף אחד מהם. טביעות אצבעות נלקחו ממנו והחקירה בעיצומה. 

תגיות:חבדירושליםנסלינץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה