חדשות בארץ

נתניהו: "המרוץ צמוד, אנחנו על הקשקש". דרעי: "המצב לא טוב"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר דגל התורה משה גפני קראו למצביעי גוש הימין-חרדים לצאת לקלפיות. נתניהו: "זה אני או יאיר לפיד"

  • ז' חשון התשפ"ג
נתניהו ודרעי, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)נתניהו ודרעי, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

(עודכן: 19:30)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר הערב (שלישי), במהלך ביקור בנתניה שנועד להמריץ את מצביעי הליכוד בעיר לצאת לקלפיות, כי המרוץ בבחירות לכנסת ה-25 צמוד מאוד: "אנחנו על הקשקש, בתיקו מול יש עתיד. זה אני או יאיר לפיד".

יו"ר ש"ס אריה דרעי, שהתראיין לרדיו "קול ברמה", אמר כי "התחושות לא טובות. סיימתי עכשיו את כל הפילוח המקצועי של הצוות שלנו, המצב לא טוב. עשרות המיליונים שהשקיעו במגזר הערבי מביאים אותם לקלפי. רק אם במסירות נפש נביא את כולם לקלפיות בשעות הקרובות, נביא לניצחון. זה יכול להיחתך הערב בכמה עשרות אלפי קולות בלבד".

מוקדם יותר, יו"ר דגל התורה, משה גפני, הביע אף הוא דאגה מפני שיעור ההצבעה הנמוך בגוש הימין-חרדים: "סיימתי שיחה עם נתניהו. המצב לא מרנין, אנחנו נמצאים בסכנה שאלו שהם נגדנו ונגד היהדות הולכים ונוהרים לקלפיות ואנחנו עדיין נמצאים באחוזים פחות מהרגיל. אני קורא לכולם ללכת ולהצביע, ולשכנע ולהשפיע על אחרים שילכו להצביע. אנחנו במלחמת קודש".

על פי הנתון האחרון שנמסר מוועדת הבחירות המרכזית, עד השעה 18:00 הצביעו 57.7% מבעלי זכות הבחירה. מדובר באחוז ההצבעה הגבוה ביותר מאז שנת 1999, ובעלייה של 6.2% מהנתון שנרשם עד לשעה זו בבחירות הקודמות.

תגיות:משה גפניאריה דרעיבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה