יהודה אייזיקוביץ

נתניהו כהיטלר ומצביעי הימין כנאצים: ההתבטאויות המזעזעות של אנשי השמאל

הלחץ הגובר בישורת האחרונה של מערכת הבחירות מביא אנשי שמאל להנפיק אמירות מזעזעות ומסוכנות, שמלמדות לאיזה שפל מסוגלים להגיע האנשים "התרבותיים" האלה

(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

"להבדיל אלף הבדלות, אני לא משווה את זה לשום דבר, שלא יצטטו אותי, היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית. הדבר הראשון שעשה היה לבטל את בית המשפט העליון. אחר כך הוא חוקק את כל החוקים שלו". את הדברים החמורים האלה אמר חבר הכנסת רם בן ברק, איש "יש עתיד" ויו"ר ועדת החוץ והביטחון, במסגרת אירוע "תרבות".

ובכן, קוראים יקרים, תלמדו: כאשר פוליטיקאי אומר "להבדיל" ו"אני לא משווה", כוונתו: אני לא מבדיל ואני כן משווה. כשהוא אומר "שלא יצטטו אותי", רצונו שיצטטו אותו בכל מקום אפשרי ויעבירו את המסר שנתניהו כביכול הוא בן דמותו של צורר היהודים היטלר ימ"ש ומעשיו של האחד דומים לאלה של השני.

כל אדם מתורבת מתפלץ מול ההשוואה המקוממת והמזעזעת הזאת בין יהודי לבין המפלצת הלא אנושית ההיא. אבל עבור אנשי שמאל "המתורבתים" בעיני עצמם, כל הביטויים ראויים וכל ההשוואות כשרות, ובלבד שהדבר יביא לפגיעה בסיכוייו של המנהיג הפוליטי המוערך ביותר כיום בישראל לחזור לכס ראש הממשלה.

אם אתם חושבים שהבעיה של אנשי השמאל היא רק בנימין נתניהו, אתם טועים. הנה אתמול הגיע ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "אנחנו נילחם על החופים ובנקודות הנחיתה. נילחם על מסלול האופניים ולאורך השדרה. אנחנו לעולם, לעולם לא ניכנע. צאו להצביע והביאו לקלפי את כל מי שאתם יכולים". בציוץ מוצג סרטון בו נשמעים קולות נגד מחנה הימין והדתיים.

לטובת מי שלא מכיר, הטקסט בציוץ של ברק לקוח מנאומו המפורסם של וינסטון צ'רצ'יל, ראש ממשלת בריטניה בזמן מלחמת העולם השנייה, בפני בית הנבחרים של הפרלמנט הבריטי ב-4 ביוני 1940. בנאום, אותו נשא לקראת פתיחת החזית בין בריטניה לגרמניה הנאצית, עודד צ'רצ'יל את עמו להילחם בנאצים בכל מקום שיידרש.

הבנתם? עבור אהוד ברק, הנאצים של אז הם אנשי הימין והדתיים של היום! כך, בלי בושה, ראש ממשלה לשעבר של מדינת ישראל קורא להילחם בימין ובדתיים בכל מקום שיידרש, כפי שנלחמו בנאצים! קשה להאמין, אבל זאת דעתו של אחד ממנהיגי השמאל. בעיניו, רוב אזרחי ישראל היהודים נחשבים לאויבים המרים ביותר של העם היהודי - לא פחות.

נראה כי הלחץ במחנה השמאל והחשש מאיבוד השלטון מביא את אנשיו לאבד שליטה על עצמם, וכך נושרת לה המסכה המתורבתת הצבועה אותה הם עוטים בימים שבשגרה ופרצופם האמיתי נחשף. מתברר כי מאחורי השיח הגבוה והמילים המתנשאות, עומדים אנשים אלימים ומתלהמים ממש כמו הדימוי שהם מנסים לשוות לנו - האנשים הדתיים ומצביעי הימין.

את האנשים המסיתים האלה צריך להרחיק מכל עמדת שלטון. האמירות שלהם עוד עלולות לגרום למישהו לקום ולעשות מעשה ולפגוע במישהו. חובה להעמיד את האנשים האלה במקומם הראוי וכעת יש לנו, האזרחים, את הכוח לעשות זאת. 

כל מה שנדרש מאיתנו הוא פשוט לצאת ולהצביע.

תגיות:אהוד ברקהסתהיהודה אייזיקוביץבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה