חם ברשת

הורי התלמידים התארגנו לחגוג "האלווין", הסופר המפורסם ענה: "למה אני צריך לחגוג חג לא לי?"

הסופר יובל אברמוביץ' מחה נגד התארגנות ההורים בכיתה של הבת שלו לחגוג את חג ההאלווין הנוצרי: "למה אני צריך לחגוג חג לא לי?! לא זכור לי שבסוכות עודדו אותנו לבנות סוכה ביחד ולהזמין אושפיזין", כתב בפוסט שהעלה ברשת

בעיגול: יובל אברמוביץ’ (תמונה מעמוד הפייסבוק)בעיגול: יובל אברמוביץ’ (תמונה מעמוד הפייסבוק)
אא

יובל אברמוביץ', סופר ומרצה מצליח, העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו עם תמונה של שיחה בקבוצת הוואטסאפ הכתתית, בה התלמידים הוזמנו לחגוג את "ליל כל הקדושים" הנוצרי. "כל בית מקשט את דלת הכניסה לבית. אפשר שמישהו מבני הבית יפתח את הדלת לילדים המחופשים ואפשר להשאיר גם סלסלת ממתקים... מתחפשים ויוצאים לטייל בין הכתובות", כך נכתב בהודעה.

ההודעה בקבוצה הכיתתיתההודעה בקבוצה הכיתתית

אברמוביץ' כתב לאלפי עוקביו: "למה, אלוהים, למה?! למה קבוצת הוואטסאפ של הכיתה מעמידה אותי במצב של אבא מסרב? למה אני צריך לחגוג חג לא לי?! לא זכור לי שבסוכות עודדו אותנו לבנות סוכה ביחד ולהזמין אושפיזין", כתב.

"כן, הבנתי כבר מהסטטוס הקודם בנושא שזאת בסך הכל עוד סיבה למסיבה מבחינת אנשים. הלוואי והיו חוגגים באותה תשוקה והתלהבות את חנוכה הקרוב", כתב אברמוביץ' והוסיף פנייה אישית לשרת החינוך, יפעת שאשא ביטון: "אני יודע שזאת יוזמה פרטית של הורים ברחבי ישראל אבל נראה לי צריך דחוף שיעורים על עמוד שדרה".

תגיות:ויראליחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה