מעניין

האם היצור המפחיד הזה באמת קיים במציאות? הצלם הוכיח שכן, וזעזע את הרשת

צלם מקצועי בשם יוג'יניוס קווליאוסקס מליטא - הצליח לזעזע לאחרונה את הרשתות החברתיות בעולם, לאחר שפרסם תקריב מפחיד במיוחד, של חרק שכולנו מכירים

אא

צלם מקצועי בשם יוג'יניוס קווליאוסקס מליטא - הצליח לזעזע לאחרונה את הרשתות החברתיות בעולם, לאחר שפרסם תקריב מפחיד במיוחד, של חרק שכולנו מכירים/

"אני תמיד מחפש פרטים חדשים באובייקטים ובפינות שמעולם לא נחקרו", אומר יוג'ינוס לאחר שתמונתו - תקריב של ראש נמלה - פורסמה בתחרות צילום מטעם חברת NIKON. לדבריו, התמונה המקורית קטנה פי 5 מגודל התמונה שפורסמה לצורך התחרות, שם נראות עיניה של הנמלה כעמוקות במיוחד, ולסתותיה מפחידות במיוחד. 

"מצאתי את הנמלה הזו סמוך לאזור מגוריי בעיר טאורגה במערב ליטא", משחזר הצלם. "אני מוקסם מכל היצורים של בורא עולם, ומנצל כל הזדמנות שניתנת לי - כדי לתעד את יצירות המופת שלו בטבע". 

עוד מוסיף יוג'ינוס ואומר כי הצילום עוזר לו לגלות עולמות חדשים בדברים המוכרים, שרובנו נוטים להסתכל עליהם בצורה שטחית מדי לטענתו. בעוד שאנשים רבים טענו כי התמונה נראית של יצור מפחיד שזה עתה הוצא מסרט אימה - יוג'ינוס חושב שזוהי 'עוד הזדמנות להתפעל ולהתרשם מהבריות המיוחדות שאלוקים ברא לנו כאן".

 

 

תגיות:צילוםמזעזעחרק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה