מעניין

יום אחרי שלמד כיצד: בן ארבע הזעיק אמבולנס - והציל את חייה של אמו

יום אחד בלבד לאחר שאם, אחות מוסמכת במקצועה, לימדה את בנה בן הארבע להתקשר למוקד חירום מקומי - בנה הציל את חייה, והפך לגיבור היום באוסטרליה

בעיגול: מונטי בן הארבע בעיגול: מונטי בן הארבע
אא

יום אחד בלבד לאחר שאם לימדה את בנה בן הארבע להתקשר למוקד חירום מקומי - בנה הציל את חייה, והפך לגיבור היום באוסטרליה. 

הדבר אירע בחודש אוגוסט האחרון, כאשר וונדי קוקר - אחות מוסמכת במקצועה, איבדה את הכרתה. 

ווקר, שסובלת ממחלה נדירה וחווה התקפי איבוד הכרה לעתים קרובות - ידעה שהיא חייבת להכין את בנה הקטן ל'גרוע מכל', כדי שאם וכאשר יצטרך להתמודד עם סיטואציה שבה הוא נמצא איתה לבד בבית, והיא מאבדת את הכרתה לפתע פתאום, הילד לא ייבהל ויידע בדיוק מה הוא צריך לעשות. 

כעת בדיעבד, מסתבר שהמחשבה הזו הצילה את חייה. 

"ניסיתי להתקשר לבעלי כמה רגעים לפני כן, כדי להגיד לו שאני מרגישה לא טוב, אבל הגעתי למענה הקולי", משחזרת ווקר, כשבנה הגיבור מונטי, יושב לצדה. "כשהתעוררתי, הפרמדיקים כבר היו לידי והאמבולנס היה בהיכון".

אמו הנרגשת של מונטי מספרת כי יום לפני שקיבלה את ההתקף - לימדה את מונטי לפתוח את הטלפון שלה כשהוא נעול, ולהתקשר למוקד החירום. "ראיתי שהוא מבין את מה שאני מסבירה לו, ושמחתי", סיפרה ווקר. "הוא ילד מאוד חכם, הוא הגיבור שלנו, ואני גאה בו מאוד".

מארק סמול, הפרמדיק שהגיע עם צוותו לביתה של ווקר, סיפר בהתרגשות כי הוא עובד כפרמדיק כבר 13 שנה, ו"מעולם לא ראיתי ילד בן ארבע שמזעיק אמבולנס". פרמדיקית נוספת, שעובדת במקצוע כבר 15 שנה, הצטרפה לדברים ואמרה כי כשהם הגיעו למקום - מונטי נופך להם לשלום מהחלון, כדי לסמן להם שזהו הבית הנכון. "הוא ענה על כל השאלות שלנו בלי להתבלבל, וידע לספר לנו מה קרה. גם לי יש ילד בן ארבע, ובאותו לילה חזרתי ושאלתי אותו אם הוא יודע איך לחייג לאמבולנס, אבל הוא אמר שלא. התחלתי ללמד אותו כיצד לעשות את זה".

תגיות:ילדהצלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה