סלבס בהתחזקות

הכוכב העולה, בנו של חבר הכנסת מהליכוד: "כל מה שקורה איתי הוא בזכות הקב"ה"

אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר שעלה לכותרות בחודש האחרון - תולה את ההצלחה שהוא קוצר כעת, בקב"ה ובתפילות. "הקדוש ברוך הוא עזר לי בכל דבר. לדעתי כל מה שקורה עכשיו זה בזכות התפילות שלי"

אא

בימים האחרונים עלה לכותרות אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, שהופיע בתוכנית 'הכוכב הבא', והצליח לרגש את קהל שומעיו ואת השופטים עם שיר שכתב והלחין. 

למרות שההצלחה מאירה לו פנים והעתיד נראה מבטיח - הדרך שלו אל הזוהר האמיתי, לא הייתה קלה. הוא עזב את בית הספר בכיתה י"א כי לא מצא את עצמו במסגרת הלימודית ("הרגשתי שהקירות הלבנים חונקים אותי") וגם לאחר הגיוס לצבא, השתחרר די מהר מסיבה זהה. 

את ההצלחה שהוא קוצר כעת לעומת זאת - הוא תולה אך ורק בקב"ה ובתפילות. "אני בן אדם מאוד מאמין, אני לא מתבייש באמונה שלי. אני לא אופיע בשבת אף פעם, לעולם לא אתפרנס בשבת, לא יהיה בארבי שישי, נגיד ככה. הקדוש ברוך הוא עזר לי בכל דבר. לדעתי כל מה שקורה עכשיו זה בזכות התפילות שלי".

מימין: מיקי זוהר, אביו של אליאב מימין: מיקי זוהר, אביו של אליאב

עוד חושף זוהר כי הוא "פריק של קברי צדיקים. אני משתטח שלוש פעמים בשבוע, ויש לי מסלול קבוע. בין ראשון לשלישי אני מקפיד ללכת לבבא סאלי, כל יום שישי אני במערת המכפלה בחברון וכל מוצ"ש אני בירושלים עושה את הסבב שלי - דוד המלך, הכותל, רחל אמנו, שמואל הנביא. כל חודש אני הולך ל-30 קברי צדיקים. זאת מצווה. אני כל בוקר מניח תפילין, קורא תיקון הכללי, אומר שמע ישראל, ויש לי תפילה קבועה".

ולמרות שההצלחה משמחת אותו, זוהר מודה כי הוא מתפלל לקב"ה שהיא לא תשנה אותו ויש לו אפילו נוסח קבוע בתפילה: "שמור אותי שפוי. תן לי הצלחה מסחררת ואל תיתן לי להסתחרר מהצלחה".

תגיות:סלבסאמונההכוכב הבאאליאב זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה